RUSSETIDEN: SPØRSMÅL OG SVAR #5

SPØRSMÅL OG SVAR OM RUSSETIDEN #5

Hadde du buss?
Nei det hadde vi ikke. Ettersom jeg har forstått er det ikke lov med buss her i Hønefoss. Vi snakket om å ha van, men det ble bare en tanke.

Vet ikke om du har svart på det før men hvilke russeknuter tok du?
Helt ærlig så tok jeg ikke så mange, maks 20. Husker ikke alle men jeg tok i hvert fall å gikk krafttak mot kreft aksjonen, hadde amnestylogo på russebuksa, satt under pulten en hel skoletime, bada før 1. mai, på skolen hver dag igjennom hele russetida, shotteglass, ikke ha sex igjennom hele russetida (ikke gjennomtenkt, haha), en tut- en skål i rundkjøringen med andre medruss, putta to tamponger i munnviken og drakk en halvliter, autografen til en kjendis, naken under russebuksa en hel skoledag (vel og merke en av de siste dagene av russetida) og vær kristenruss en uke. Som dere ser har jeg så og si bare gjort sånne uskyldige ting som ikke var så mye stress, haha! 

Hva er dine tips til kommende russ? 
Det tenkte jeg faktisk å skrive et eget innlegg om, så følg med! 

Hvem var han gutten i russegruppa di?
Det er fetteren min Stian. 

Hvordan var landstreff Lillehammer? Hvilke artister var der?
Det var veldig gøy. I grunn litt kjedelig at vi var bare oss 3 og ikke kjente noen der, og vi snakket heller ikke med så mange andre. Men det var alliekvel veldig koselig med oss tre, og jeg har et minne for livet. Artistene som var der, kan du lese her (direktelink).

Var du fornøyd med den første logoen dere hadde for det første navnet på gruppa de, Golden Light? 
Ja det var jeg. Vi var veldig enige når det kom til den logoen, og synes det var veldig gøy å ha noe annerledes i forhold til andre. Vi så på en logo av to personer i russebukse/dress, og brukte den som inspirasjon. Så da valgte vi å ha alle oss fem som var med i russegruppa i utgangspunktet på logoen. Men skal jeg være helt ærlig så liker jeg logoen på Fifty Shades som var våres konseptnavn bedre, og den var mye kulere enn vi først så for oss. 

Hva var det beste fra russetiden din?
Det må nok være dåpen. Det var en helt sinnsyk opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme! 

Hooka du noen gang med han gutten som var på russegruppen din? 
Haha nei, han er fetteren min og det er ikke akkurat min spesialitet å holde på slik med min familie. 

Hva pleier du å drikke av alkohol? 
Ofte så pleier jeg å blande sprit med fanta exotic, det er drit godt! Brukte sprite en periode men gikk så lei, ettersom jeg blanda alt med det. Ellers er jeg veldig glad i Vikingfjord sin Ice Shot med blåbær, Smirnoff Ice (helst den mørke, husker ikke hva den heter), Shaker, WKD og Breezer med Lime. 

Lå du med mange i russetiden? 
Nei, ikke bare fordi det var en russeknute, men også fordi jeg ligger ikke med noen bare for å gjøre det. 

Ann Helen Nygård sitt bilde.

 

Noe du lurer på? Spør i vei! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

9 kommentarer
    1. Det er jo lov med buss i Hønefoss da 😉
      Har vært busser i Hønefoss før, også er det en buss i år 🙂

    2. Anonym: Som jeg skrev i en annen kommentar her, så har jeg hørt at det ikke var lov tidligere og ikke på grunn av antall. Men det er jo klart at det er logisk at 6 personer kan ikke ha en buss alene, det blir jo veldig dyrt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg