UKENS SPØRSMÅL #39- SELVTILLIT, MEET AND GREET, KOMMENTARER..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL
 
Hvordan er selvtilliten din? Sorry om du har svart på det før, er ny leser 🙂
Angående kropp og utseende så er jeg er veldig trygg på meg selv, om jeg kan si det sånn? Jeg har opplevd mobbing store deler av livet mitt, og ofte får jeg en del kommentarer her når det kommer til disse tingene. Hvordan jeg vil kle meg, sminke meg eller generelt være er det ingen som har noe med, og jeg har derfor klart å ta litt avstand fra dette og bryr meg lite om hva andre måtte mene. 
Når det kommer til hvordan jeg er som person, så sliter jeg veldig vil jeg si. Følelsen av å ikke være en god nok person for andre er der ofte. Jeg går ofte å pirker på mine egne feil, altså i forhold til ting jeg har sagt eller gjort. Jeg føler også meg fort ikke bra nok om noen sier noe til meg som kan virke avvisende, og at en person kanskje gir utrykk for at noe er galt. Da tenker jeg ofte at det handler om meg. Greia er at jeg har jo fått det bevist at jeg ikke er god nok på flere områder, og det er nok derfor disse tankene er forsterka også. Flere ganger den siste tiden har magefølelsen min hatt rett i forhold til flere ting. Når det er sagt så har jeg veldig mange gode mennesker rundt meg som bare vil meg godt og prøver å dra meg oppover i positiv retning, så disse prøver jeg å ta godt vare på! 
 
Hei, digger bloggen din! Kommer du til å ha en meet and greet snart?
Så utrolig hyggelig å høre, tusen takk fine deg! Om det er ønskelig så kan jeg selvfølgelig prøve å få til det. Hvor er det folk ønsker? 
 
Hvilket ord ville du brukt på å beskrive alle i usensurerte, inkludert deg selv? 🙂
Oi, det var et litt vanskelig spørsmål. Nå har jeg ikke kjent alle jentene like lenge, og noen kjenner jeg litt bedre enn andre. Men uansett så synes jeg vi er en god gjeng med jenter, og alle jentene virker så utrolig herlige! 
Tonje er virker veldig ansvarsfull. Vi tar jo avgjørelser sammen, om jeg har glemt å bytte passord brukeren eller noe er glemt å ta opp, så minner hun meg/oss på det. Ingrid er litt sånn som meg føler jeg. Hun bryr seg så utrolig lite om hva andre mener og er veldig tøff! Lina kjenner jeg jo veldig godt fra før av, og i den jenta finnes det virkelig ingenting vondt. Hun er så utrolig omsorgsfull og godhjerta. Ehmn.. var det et ord jeg skulle skrive med? Ops.. Åsne er en veldig snill, og vil alles beste. Magnhild er veldig morsom og sprer mye glede i gruppa. Jeg skulle gjerne beskrevet alle med enda flere ord, for de alle er fantastiske mennesker som fortjener så mye mer enn et ord. Når det gjelder meg selv så er det litt vanskelig. Men som jeg nevnte litt høyere opp så bryr jeg meg veldig lite om hva andre måtte mene, og i tillegg står jeg får mine meninger fullt ut. Jeg føler også at jeg tar mye ansvar i gruppa, når det gjelder planlegging videre, gjestevloggere osv.,  noe jeg trives veldig godt med. En ny jente skal forresten steppe inn for Magnhild en periode, så følg med (Usensurerte på Snapchat).
 

Har du noen planer i påsken? 🙂

Så hyggelig at du spør! Har egentlig ingen planer, noe som er veldig trist. Jeg har blitt spurt om å komme på besøk til noen, men synes det er vanskelig å la pappa sitte igjen hjemme her i høytider, selv om det egentlig ikke er noe spesielt for oss. Ellers kommer jeg til å bruke store deler av påsken på å rydde og kvitte meg med en del, og ikke minst bruke masse tid på bloggen og vloggen min.
 
Tips til gode ansiktsmasker?
Personlig liker jeg veldig godt rensen, skrubben og masken (3 i 1) til Garnier. Ellers har Mary Kay flere gode ansiktsmasker som jeg testet ut! 
 
Hvorfor svarer du aldri de som skriver noe fint, når du faktisk får noen fine kommentarer?
Jeg gjør det- alltid, det er bare at det tar litt tid noen ganger med så mange kommentarer å svare på. 
 
 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

9 kommentarer

Siste innlegg