UKENS SPØRSMÅL #38- SOSIALE MEDIER, VOLDTEKT, FAMILIE..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Har faen din en blogg? Hva heter den i såfall? 
Hahah ja, men den brukes ikke lenger. Du finner den ved å trykke her. 

Hva skjer med YouTube kanalen din? Lenge siden du har postet noe 🙁
Ingenting har skjedd, men helt ærlig så synes jeg det er så vanskelig å filme videoer med kameraet mitt. Jeg ser aldri om det er fokusert, og om jeg har filmet en video på 10-20 min, er det utrolig demotiverende å måtte gjøre det igjen. Uansett så skal jeg hvert fall prøve litt hardere etter hvert, og bli flinkere på dette området! Enn så lenge kan dere følge meg ved å trykke her. 

Hvor går grensen din for hva du ikke vil publisere på bloggen? 
Når det går utover min familie eller venner, så blir ikke ting publisert på bloggen.

Hvordan planlegger du blogginnleggene dine ?
I gode bloggperioder, så pleier jeg å bruke enten søndag eller mandag til å skrive ned hva jeg skal skrive om hver enkel dag den kommende uka. Jeg har en liste med ting jeg har skrevet ned tidligere som jeg ønsker å blogge om, som jeg går ut ifra, som jeg da kan plette inn ting for uka her og der. Ellers er jeg jo blitt helt elendig på det her med bilder, så der er jeg virkelig nødt til å komme inn i en god rutine igjen, for det er jo noe av det viktigste når det kommer til innlegg. Når det kommer til å skrive selve innleggene, så bruker jeg ofte litt tid på kvelden til å skrive. Pcen min er jo blitt sånn at jeg er avhengig av å ha i lader hele tiden, så det å sette seg ned for å skrive et innlegg på en cafe eller andre steder er ikke like enkelt lenger. Og mange ganger jeg jo med venner etter kurset, og om jeg da har litt dødtid i mellom som jeg ellers kunne brukt på bloggen, så blir det vanskelig som dere kanskje forstår. Mobilblogging er liksom ikke min sterkeste side heller..

Lurte på hvor mange som ser din vlogg på snap og hvor mange dere har på usensurerte?
På min vloggsnap har jeg rundt 1000 seere (legg meg gjerne til: Adalsjentablogg), og på usensurerte er det rundt 500-600 (legg oss gjerne til: Usensurerte).

Er han ene av de to som du har hatt sex med han som voldtok deg?
Nei, det er han ikke. Og jeg har heller ikke blitt voldtatt, men blitt seksuelt misbrukt/opplevd overgrep. Jeg har jo ikke gått noe særlig inn på dette her på bloggen, og kommer for øvrig ikke til å snakke mer om dette foreløpig. 
 
Heter du og søsteren din det samme?
Hahah så gøy at du spør! Skjønner at det kan være forvirrende for vi har nokså like navn. Hun heter Ann Kristin, så vi har i det minste en liten (stor) forskjell på våres navn. Prøvde forresten å finne litt nye bilder av oss, men kom over disse som jeg bare må vise dere. Så herlig! Samtidig som vi er innom dette her, er det mange av dere allerede veit at vi har en bror mellom oss. Det er fire år mellom han og meg, og fire år mellom han og Ann Kristin. Han heter Markus, og jeg har alltid stilt spørsmålstegn rundt hvorfor han ikke har dobbelt navn eller samme forbokstav i det minste sånn som oss? Har spurt pappa, men får aldri noe klokt svar. Altså når vi først skulle ha like navn, synes jeg det er litt rart at vi alle tre ikke har det. Navnet hans er fint uansett altså, men har mange ganger tenkt over dette. 
 
 
 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

11 kommentarer

Siste innlegg