UKENS SPØRSMÅL #37- TRENING OG KOSTHOLD, BABYFOOD CHALLENGE, EN STOR DRØM..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hei! Jeg lurer på om du har tenkt til å begynne og spise sunt og trene?? og har du noen tips til å bli tynn?:-)
Foreløpig har jeg ingen plan om det nei. Når det kommer til tips til å bli tynn, ville jeg heller fokusert på å endre til en langvarig livsstil. Forstå meg rett her.. Mange prøver å gå raskt ned i vekt, men følger man ikke det sunne kostholdet man kanskje har gått inn i og treningen, kan fort kilonene rase opp igjen, og da er hele hensikten borte om målet er å gå ned i vekt. Så hvis du setter deg heller et mål med hvordan du vil holde kostholdet ditt og treningen videre over lengre tid, er det mye større sjanse for å holde vekta si der også. Er ikke så god på å forklare dette merker jeg, men håper dere forstår. Men en app som heter lifesum. Har ei venninne som gikk ned 20kg på 4 måneder, som betyr litt over en kilo i uka, ved å bruke denne appen. Der registrerer du vekt, lengde, vektmål. Så regner den ut hvor mange kalorier du kan innta daglig. Om du trener ved siden av skal dette også registreres. 

Hvor mange blogger har du hatt før denne?
Etter det jeg husker så er dette den første jeg lagde, men jeg har også lagd noen etterpå. En til hunden min (kleint), en som pappa har, og en med ei venninne. 

Kan du lage babyfood challange?
Ja det har jeg veldig lyst til, men det er ikke akkurat enkelt å få til alene så må først få med noen til å lage det! Enn så lenge kan du følge YouTube- kanalen min her. 

Lurte på hvor mange som ser din vlogg på snap og hvor mange dere har på usensurerte?
Min egen snapvlogg (adalsjentablogg heter jeg der) er jeg litt usikker på, men er nærmere 1000 følgere og usensurerte (legg oss gjerne til) har rundt 500-600.

– Hvis du skulle vært med i en tv-serie, hvilken ville det vært og hvorfor?
Paradise Hotel, haha neida! Men det er jo sånn mange av disse toppbloggerne har kommet dit, og det er jo en drøm jeg har også. Hadde jeg vært toppblogger kunne jeg gjerne tenke meg å være med i Bloggerne, og om Hotel Cæsar hadde fremdeles eksistert ville jeg valgt det. Men helt ærlig så veit jeg ikke hvilken tv-serie jeg skulle ønske jeg kunne vært med i altså, men å komme på tv en dag, hadde vært en drøm! 

Hvorfor begynte du å blogge?
Nå er det jo faktisk allerede seks år siden jeg opprettet denne bloggen. På den tiden sleit jeg mye med mobbing, barnevernet og ting hjemme. Jeg ville ha et sted hvor jeg kunne skrive mine tanker, følelser og meninger i hverdagen, og siden da jeg opprettet denne bloggen har jeg ikke angret et sekund. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

19 kommentarer

Siste innlegg