EN RIKTIG PRIORITERING

EN RIKTIG PRIORITERING FOR MEG

Hei dere! Nå har det gått noen dager uten oppdateringer fra min side, noe som virkelig ikke var planlagt for å si det sånn. På fredag dro jeg til min søster som bor i Trøgstad og var der frem til i går. Gjennom helgen så har vi vært på kino, vært på shopping, rydda en del og kost oss sammen. Det er jo ikke så ofte vi møtes, så jeg føler at det på mange måter var en riktig prioritering å legge vekk bloggen denne helgen, og heller bruke tiden med henne og mine firbeinte tantebarn. Det har jo faktisk ikke vært rom for å kunne oppdatere dere heller, og når jeg satt på bussen til og fra henne, så var det ikke mulighet for å kunne bruke pc. Det vil derfor komme et par innlegg fra helgen de neste dagene, og forhåpentligvis kommer jeg veldig straks tilbake i gamle rutiner med et innlegg hver dag igjen. I morgen skal jeg på jobbintervju, så mye av tiden min frem mot det kommer naturligvis til å gå til å forberede meg til det. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

14 kommentarer

Siste innlegg