NÅR ANGSTEN HERJER MED KROPPEN..

EN VANSKELIG PERIODE

Jeg har så mange tanker og ideeer om dagen, som jeg gjerne vil få ned. Jeg vil skrive, poste, skrive, poste og skrive enda mer, for å så poste det. Men sannheten er at jeg er så utrolig sliten om dagen. Eller det har vel egentlig vært sånn i flere måneder nå, men at det går bedre noen dager enn andre. Jeg har slitet veldig lenge med søvnen, noe som ødelegger veldig mye for min livskvalitet. Noen ganger er det fordi jeg tenker så mye på døden, andre ganger fordi jeg stresser eller har smerter, noen ganger har jeg bare et generelt tankekjør og noen ganger skjer det av ingen grunn. Når det blir lite søvn om natten, har jeg lett for å være litt ødelagt dagen etter. Akkurat som i dag. Angsten herjer med kroppen min. Jeg har smerter i musklene mine og er veldig trøtt. Så i dag har jeg vært hjemme fra kurset, og prøvd å hvile ut.

Jeg har jo ikke akkurat hatt det å lett den siste tiden, så det er litt forståelig hvorfor ting er slik som det er. Ting har vært vanskelig både hjemme og med venner. I tillegg har jeg da som sagt slitet mye med meg selv som jeg har nevnt høyere opp, tenkte å snakke litt mer om det etter hvert. Heldigvis har jeg noen ordentlig gode venner rundt meg som lytter, forstår og hjelper meg. Det gjør ting hvert fall litt lettere! Jeg satte meg jo som mål ved nyttår at jeg ønsket å poste minst ett innlegg her hver dag, og jeg har så utrolig imponert over meg selv som har klart det i nærmere 40 dager allerede. Jeg skal ikke legge skjul på at det mange ganger har vært utrolig vanskelig, hvis jeg for eksempel har hatt en vanskelig dag, eller en dag jeg har vært med noen store deler av dagen. Jeg har vært i tidsklemma opptil flere ganger, men jeg ønsker ikke akkurat å sette bloggen foran venner. Sier som ei venninne av meg sa her om dagen, at hun forstår bloggen er viktig for meg og at jeg prøver å finne en balanse, som det virker som de fleste rundt meg trives med. Så langt har det gått utrolig bra, og jeg skal prøve å fortsette med dette videre! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

9 kommentarer

Siste innlegg