UKENS SPØRSMÅL #31- FLYTTE HJEMMEFRA, STUDIER, DIETTER..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Fjerner du sminka hver kveld før du legger deg?
Som oftest ja, men hender jeg glemmer det bort, hehe.. 

Kan du vise hudpleierutinen din morgen/kveld?
Tjaa..  Har ingen ordentlig god rutine på det føler jeg, men kan prøve å få til å vise det. 

Hvordan planlegger du blogginnlegg om dagen?
Jeg har en personlig almanakk som jeg bruker til å skrive ned hva jeg skal blogge om hver dag. Jeg er ikke bestandig like flink til å gjøre dette, men jeg prøver å sette meg ned en gang i uka å skrive ned dette, slik at jeg veit at jeg har et innlegg å komme med hver dag. 

Hvor ofte bruker du falske vipper?
Hver dag, hehe! Blitt avhengig av å bruke det, og føler meg helt naken uten.
 
 
Ser du for deg at du vil flytte fra hjembyen en dag?
Nå bor ikke jeg akkurat i noen by, men jeg har planer om å flytte nærmere byen etter hvert.
 
Har du tenkt at kanskje folkehøyskole eller et år med reise er noe for deg?
Et år med reise kunne jeg gjerne tenkte meg, men så var det bare å finne noen å reise med da.. 
 
Hva tenker du i forhold til det å flytte hjemfra?
Dette har jeg fått mange spørsmål om den siste tiden. Jeg kan ikke helt forstå hva det er å stresse med for å være helt ærlig. Jeg er trossalt bare 19år, og de fleste av mine venner bor fremdeles hjemme. Men når det er sagt så har tanken vært der, og veldig mye den siste tiden. Ting er ikke bestandig like lett her hjemme, og på mange måter ville da vært mye bedre om jeg og hundene bodde sammen for oss selv. Mange lurer også på når og hvor, og det har jeg ikke tenkt på enda. Tror ikke jeg kommer til å flytte ut ved det første, men det blir hvert fall i Hønefoss området. For dere som har fulgt meg en stund, så husker dere kanskje at jeg bodde alene på Ål? Det var ikke så lenge, men det føltes sånn ut..  Det var virkelig ingen god periode i livet, men tenker at det blir mye lettere å bo for seg selv når jeg har mine nærmete rundt meg. 
 
 
 
 
 
Får du mye hate og går det utover selvtilliten din?
Jeg får en del ja. Helt ærlig så gjør det egentlig ikke det, men jeg skal ikke legge skjul på at det aldri har skjedd eller skjer, det kommer helt an på hva det handler om. Det er perioder hvor det blir veldig intens, men jeg bryr meg egentlig veldig lite om hva andre måtte mene om hvordan jeg ser ut, sminker meg og kler meg. Jeg går akkurat slik jeg ønsker, og elsker det! 
 
Har du lyst til å studere til neste år? Hvor?
Nei. Jeg har fremdeles et fag å ta opp igjen, og det kommer ikke til å skje riktig enda.
 
Føler du et slags ansvar ovenfor din pappa?
Ja, det gjør jeg. Det har jeg vel egentlig gitt uttrykk for tidligere også. Grunnen til det er for at jeg har vært nære på å miste han mange ganger, og jeg er så utrolig redd for at han skal dø fra meg. 
 
Ann Helen Nygård sitt bilde.
Måtte bare legge ved et gammelt, men utrolig fint bilde av oss. Her hadde akkurat pappa kommet hjem fra en behandling på et lungesykehus. 
 
Hva føler du om dietter og har du noen gang prøvd det?
Jeg prøvde meg på lifesum en gang, hvor du bruker appen til å ha kontroll over hva du spiser i løpet av en dag. Du kan velge hvor mange kilo du vil ned i uka, også beregner den hvor mange kalorier du kan spise per dag. Vel.. jeg ga opp etter knapp en uke, haha! Når det kommer til mine meninger rundt dietter, så synes jeg heller man skal fokusere på en varig livsendring, og ikke noe man bare gjør over en tid, slik som mange av diettene går ut på. 
 
Bor mange av vennene dine fortsatt i hjembyen, og studerer de?
Det er vel egentlig ikke så mange av vennene mine som har flyttet, som jeg fryktet i høst. Flere studerer, men bor fremdeles hjemme. Har også flere venner som jobber. 
 
Hvor ofte drar du på fest?
Det er veldig sjeldent. Jeg var på fest for to uker siden, men før det, var det nok noen måneder siden sist. 
 
Slenger med et bilde av meg og Silje fra Russetida, som jeg savner den tiden!
 
 
 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

15 kommentarer
    1. Har du noen gang hørt om “Zero waste”, og evt. prøvd å kutte ned på forbruket av søppel som f.eks. plast? Tenk på alle de sugerøra vi bruker, kaster og som havner i havet!

    2. Jeg er veldig glad i bloggen din fordi jeg kjenner meg godt igjen i det livet du lever. Har så og si gått igjennom nesten akkurat det samme som deg. Eneste forskjellen er vel at jeg sliter veldig med selvtilliten min. Til vanlig er jeg en XL-XXL og synes det er veldig tøft. Beundrer deg for måten du oser av god selvtillit og skulle ønske jeg også klarte det.
      Det som jeg lurer på til neste spørsmålsrunde er noe jeg synes er vanskelig å skrive om, men som jeg håper du kan hjelpe meg med. Jeg har akkurat funnet drømmemannen min, han er en del mindre enn meg, noe som kanskje ser litt rart ut når vi går ute blant folk. Men det er ikke noe jeg tenker så mye over. Uansett, jeg synes det er veldig vanskelig å være intim med han pga størrelsen min. Jeg synes ikke jeg er noe fin naken, og er redd han får sjokk når jeg kler av meg for første gang. Har du noen tips til hvordan dine seksuelle opplevelser var og hvordan du lærte å føle deg bra naken foran andre? Tenker spesielt på størrelsen din. Har du noen tips til posisjoner som gjør det lettere for oss å ha sex? (tenker andre enn misjonær) Jeg kan helt klart ikke sitte oppå han, er redd jeg er for tung.
      Håper du tar deg tid til å svare, hadde vært mye til hjelp<33
      Digger deg!!!

    3. Har du tenkt at trening kan hjelpe mot angsten? Vet du går turer osv, men tenker mer på hard trening og styrketrening osv. Er det et alternativ å melde deg inn på treningssenter?

    4. Jeg har noen spørsmål 🙂
      Skulle du ønske du var berømt? I så fall på hvilken måte?
      Hvordan ser din “perfekte dag” ut?
      Hva er du mest takknemlig for?
      Hvis du kunne endret en ting med måten du ble oppdratt på, hva skulle det vært?
      Hva verdsetter du mest i et vennskap?
      Hva er ditt beste minne?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg