UKENS SPØRSMÅL #30- ANTALL SEXPARTNERE, ØKONOMI, DØD AV FEDME..

 
SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 
 
Vilka tre egenskaper hos dig själv värdesätter du högst? 🙂
At jeg er en person som bryr meg veldig om andre mennesker. Jeg er opptatt av at de skal ha det bra, og om de ikke har det bra, forsøker jeg å gjøre mitt beste slik at h*n skal ha det litt bedre hvert fall. Ansvarsfull er også noe som passer meg. Jeg tar ansvar for de som ikke har det bra, selv om jeg ikke kjenner dem, og jeg tar ikke minst ansvar for meg selv og mitt liv. Det er det ikke alle som gjør. Det at jeg går til psykolog og får hjelp, gikk imot store deler av familien min og anmeldte en person som tråkket over en strek som ikke er greit og var i rettsak mot personen, er det ikke alle som takler, hvert fall ikke så og si alene i situasjonen. Jeg er også en person som ikke er redd for å si hva jeg mener. Jeg er ærlig og direkte, men på en måte hvor jeg hvert fall ikke prøver å såre noen. 
 
Noen tusen på shopping??????? Du kjøper jo bare dritt, tenker du ikke over hva du kunne fått hvis du sparer de pengene du bruker på smådritt?
Bra vi har hver våres oppfatning av hva som er dritt og ikke da. Kjøper det jeg selv liker, og hva andre måtte mene har ikke så mye å si for å si det sånn.. 
 
Hvordan fikk du til så fint på youtube? <3
Tenker du outlinen på selve YouTube eller videoene? . Headeren er hvert fall redigert med PhotoScape og videoene blir redigert med Movavi  Video Editor 12. Om du skulle lure på noe mer, så ta gjerne kontakt! Følg meg gjerne ved å trykke på bilde under. 
 
 
Hvor mange har du hatt sex med? 
Jeg har vært litt fram og tilbake på om jeg faktisk skal svare på dette spørsmålet. Jeg ser jo ofte mange andre bloggere får lignende spørsmål, hvor de da ikke ønsker å svare på det, noe jeg forstår godt, siden det er en privatsak. Allikevel ser jeg da at folk begynner å spekulere og rykter blir laget, og jeg tviler ikke akkurat på at det vil skje med meg også. Så kanskje derfor bedre å bare være ærlig å si det som det er? Svaret mitt er hvert fall 2. Kommer sikkert til å angre litt på at jeg faktisk svarte på det, men det får være, haha! 
 
Hvor får du penger fra egentlig? Før du fikk jobb
Nav. Mottatt penger fra dem i snart 3 måneder. 
 
Hei! Lurer på hvor du handler klær oftest? Hvor mye bruker du på resturanter per måned? Ser ofte på snap at du spiser ute så. Lager du eller faren din mat hjemme? ønsker du en gang og ordne opp med din mor? En siste ting. Syns du er mye vakrere uten så mye sminke. Litt mindre på bryna og rundt øynene vil bli bedre. Du ser så mye bedre ut da.
Handler oftest klær på Cubus, H&M og BiKBok. Noe blir også kjøpt på Gina Tricot, som er en butikk jeg liker veldig godt. Det blir litt begrenset da, ettersom den nærmeste Gina Tricot butikken er i Sandvika. Undertøy kjøper jeg oftest på Cubus. Jeg har nå også kjøpt litt på Lindex den siste tiden, På Best Under i Hønefoss har jeg også kjøpt litt fra Calvin Klein, og på Gina Tricot har de også noen string som ligner veldig på Calvin Klein sine som jeg liker veldig godt! 
 
Når det kommer til hvor mye jeg bruker på resturant så varierer det veldig. Det at jeg har vært ute å spist 2 ganger den siste uke, utgjør ikke akkurat at jeg er ute å spiser ofte ute. Derimot så bruker jeg en del penger på lunsj når jeg er på kurset. Så hvor mye jeg bruker på mat i måneden er litt forskjellig som sagt.
 
Angående hvem som lager mat her hjemme, så er det også litt forskjellig. Pappa lager noen ganger når jeg kommer hjem fra bussen, men ellers vil jeg nok påstå at det er jeg som lager oftest ordentlige middager her hjemme. 
 
Det spørs helt på om hun gjør noe med det som er problemet til hvorfor jeg ikke vil ha kontakt med henne nå. Jeg tenker veldig mye på fremtiden, hvordan det blir den dagen jeg får barn og jeg ønsker da å ha det stabilt rundt meg. Takk for tips! 
 
 
Kan du ta bilde av alt du kjøper fra nå av? føler vi går glipp av massseeee
Å legge ut her på bloggen eller Snapchat? For jeg har visst dere det meste jeg kjøper på Snapchat den siste tiden, siste rest tok jeg i går. 
 
Stina.blogg.no sier jo at de som er litt store kommer til å dø av fedme innen de er 40, tror du på dette?
Haha nei. Skal ikke akkurat henge ut noen her, men jeg er ikke akkurat enig med så mange av meningene hennes for å si det sånn. 
 
Hvor mye i mnd får du av å gå på det jobbsøkerkurset?
Siden man lett kan finne ut dette på nettet, så er ikke det akkurat så hemmelig. Jeg skal hvert fall få rundt 7000kr.
 
 Kan du ha roomtour og housetour bilder? Trenger inspo til rommet mitt. 
Housetour er uaktuelt slik det ser ut her nå, men jeg håper på å få til en roomtour når jeg er helt fornøyd med rommet mitt. 
 
 
Har du noen gang hørt på k-pop?
Ja, men har ikke hørt noe særlig på det. 
 
Når kommer et nytt innlegg om lets talk about sex?
Planen var egentlig å gå ut et innlegg hver fredag eller hvert fall annenhver fredag, men jeg har vært så usikker på hva jeg skal skrive om. I tillegg vil jeg at det skal passe inn i forhold til når jeg skriver om hva, hvis dere skjønner? Kom gjerne med forslag til hva jeg kan skrive om i neste “let`s talk about sex”. 
 
Hei, skal du på russerevyen?
Det skal jeg! Lørdag klokka to skal jeg se. 
 
Hvorfor kjøper du deg sportsbh? Du trenger ikke sportsbh for å gå tur med hundene dine akkurat.
Kjøpte den ikke for å gå tur med hundene heller akkurat, det er min nye slapp av bh.
 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

16 kommentarer

Siste innlegg