TANKENE SOM SVIRRER I HODET MITT NÅ..

 

Ville egentlig ha ut et spennende og kreativt innlegg i kveld, men noen ganger svirrer tankene mine for mye at det er umulig å få det til. Så ender det med et litt personlig innlegg i dag også, synes det bare blir oftere og oftere nå. Men det gjør ingenting for min del, bloggen min ble jo i hovedsak laget av den grunn, og i tillegg veit jeg at dere liker at jeg er åpen og ærlig om ting. 

I skrivende stund slapper jeg av med mine to herlige jenter liggende ved siden av meg i sofaen. Pappa hører på musikk og vi koser oss med hver våres Smirnoff Ice faktisk, hehe! Kjenner meg veldig sliten i kveld. Litt uvandt å jobbe 7 timer, nå som jeg har vært vandt med 4. Men det gikk veldig fint, og jeg har i løpet av disse to ukene nå jobbet 27 timer. Det er utrolig bra med tanke på at det bare er tilkalling!

Psykologtimen i går var veldig tøff. Jeg har bestemt meg for at dette året skal jeg legge frem litt mer av hva jeg sliter med, for at det skal fungere bedre å gå der. Det vi snakket om i går er mye av det jeg har slitet med over lang tid, men allikevel var det veldig tøft å snakke om. Tårene rant etter knappe fem minutter hos henne, og stoppet ikke før rett jeg skulle ut igjen. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har hatt det veldig tøft hjemme her i det siste. I tillegg så preger den saken jeg anmeldte og vant i fjor meg på mange måter. Det har vært veldig vanskelig i ettertid siden jeg og denne personen hadde såpass nær relasjon til hverandre og det er flere personer rundt meg som har kontakt med personen det gjelder og andre rundt han, om det egentlig ga mening? Det er så vanskelig å skrive om, ettersom jeg ikke ønsker å henge ut noen. Selv om personene ikke fortjener noe bedre, og at jeg aller helst skulle ønske alle visste alt..

Jeg fikk jo også med meg over 200 spørsmål sist time fra psykologen, forbeholdt gruppeterapien, som skal svares på. Skulle egentlig levere de i går, men glemte de igjen hos de folka jeg passet barna til på torsdag. Anyways! Mange av de spørsmålene handler mye om hva andre tenker om deg. Og i stede for at jeg skulle sitte der som et spørsmålstegn, spurte jeg like greit noen av mine nærmeste. Svaret ble ikke akkurat som forventet, så det ble jeg veldig lei meg for. Det at folk er ærlige mot meg er jeg bare takknemlig for, men det er ikke lett å styre følelsene mine av den grunn. Tok det opp med psykologen i går, og vi ble vel egentlig bare enig om at den egenskapen som dette handler om, som jeg ser på som negativ, har jeg en grunn til å ha på en måte. Hun sa hvert fall at det var forståelig med tanke på min situasjon. Over tid håper jeg at jeg kan og klarer å åpen meg litt mer for dere om det som plager meg og det som foregår i livet mitt. Det er hvert fall visst for min del at ting er ikke like enkelt bestandig.. 

Forresten synes jeg denne nye t-skjorta som jeg kjøpte her om dagen, passer meg så bra! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer

Siste innlegg