UKENS SPØRSMÅL #29- FLERE TUSEN PÅ SHOPPING, SILIKON, RESTYLANE..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Har du fått kjæreste? 
Nei det har jeg ikke.

Hahahahaha har du seriøst en egen skuff med godteri på rommet ditt? Ser på snappen din at faren din har STJELT fra den:)
Hahah, ja det har jeg. Har flere venner som har det samme, hehe!

Hei, har du noen planer om framtidige videoer? Synes det er morsomt med litt variasjon <3
Tjaa, jeg har vel egentlig det, men det er bare å få tiden til å strekke til for å få det til. Også er jeg nødt til å orke det. Jeg er egentlig veldig sliten om dagen og rulerer med kurs, jobb, behandlinger på DPS og enda skal jeg rekke å være litt med venner innimellom. Enn så lenge kan dere hvert fall følge meg ved å trykke på bilde under!
 
 
Har du noen serier eller filmer du anbefaler?
Ser veldig lite på filmer, men når det kommer til serie må jeg virkelig anbefale serien Melk. Den er så bra! Så den ferdig på under to dager. 
 
Kan du lage video hvor du reagerer til hatkommentarer?
Kan prøve å få det til det. Synes selv at det er veldig spennende å se andre lage slike videoer! 
 
Hvorfor bruker du ikke heller penger på lappen egentlig? 🙂
Jeg startet egentlig på lappen for 2 år siden, men da mamma og jeg sluttet å ha kontakt så ville hun ikke lenger betale for det slik som hun hadde lovet meg hele livet med mindre jeg ikke begynte å røyke eller snuse, og det har jeg heller ikke gjort. Nå har jeg kun igjen teori, langkjøring og oppkjøring, men akkurat nå har jeg for mye å styre med for å ha tid til det. Mange vil nok tenke at det er en dårlig prioritering, men det får være. Jeg orker heller ikke å styre med det nå, siden jeg sliter mye med ulike ting. 

 
Du virker som en kjempehyggelig jente!! Hvor mye bruker du på shopping i måneden sånn ca tror du?<3
Tusen takk, så utrolig hyggelig å høre! Veit du, det har jeg ingen oversikt over egentlig. Men det er noen tusen.. prøver å begrense det litt nå fremover..
 
Har du tatt silikon? Og bruker du restylane i leppene?
Nei det gjør jeg ikke. Tar det som et kompliment siden du spør, hehe! Jeg liker best å være naturlig og like kroppen min for den, den er, og jeg liker både brystene og leppene mine, så ser ingen grunn til å endre på det. 
 
 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

33 kommentarer

Siste innlegg