OVERRASKELSESBURSDAGEN I BILDER

BILDER FRA BURSDAGEN

Hei dere! Hvordan går det? Årets andre uke er overstått og i skrivende stund sitter jeg bare å slapper av med begge jentene (les: hundene) ved siden av meg. Det er ikke så altfor lenge siden vi var ute å gikk en lang tur sammen med ei dame borti gata som også har hund, og jeg tenkte snart å legge meg. Ja, legge meg faktisk. Altså jeg veit at klokka ikke er åtte engang, men jeg er så utrolig sliten etter uka. Med ny jobb og masse inntrykk, kurs, ungdomsgruppe (samtalegruppe), mye å styre med hjemme og sånt så føler jeg at jeg har all grunn til å være sliten. 

Overraskelsesbursdagen vi stelte i stand gikk over all forventing. Jeg fortalte jo litt om den til dere i går kveld som dere kan lese om her. Musikk, skravling, muffins og noe godt i glasset var veldig koselig! Jeg forsøkte egentlig å ta litt bilder i går, men halvparten av de står som skadet nå, så det er litt dritt. Det får gå, minnene bærer vi med innvendig også. Jeg legger hvert fall med noen av bildene som ikke ble sletta. Tror hver fall det var en fornøyd gutt som la seg i går, overrasket ble han hvert fall når noen av hans nærmeste samlet seg for å feire 20-års dagen hans.  

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

26 kommentarer

Siste innlegg