TILBAKE HOS PSYKOLOGEN

TRE UKER SIDEN SIST

De siste dagene har jeg egentlig følt meg ganske tom og følt at jeg ikke har så mye å komme med her på bloggen. Det er mye som skjer rundt meg, mye vonde følelser og tanker, kanskje jeg kan få til å fortelle litt mer om det etter hvert. Aller mest ville jeg egentlig legge bort bloggen i dag, men jeg prøver å overholde målet mitt med minst et innlegg hver dag, noe jeg ikke vil skal gå rett vest.

I dag var jeg hvert fall tilbake hos psykologen etter jul. Det er vel type 3 uker siden jeg var der sist, så det var godt å komme tilbake igjen å få delt litt tanker. For som jeg sa så er det mye som skjer rundt meg om dagen. Det kommer vel egentlig ikke som et sjokk, for noe har jeg jo alltid strevet med helt siden barneskolen så. Men man kan vel kanskje si at ting er mer intenst i perioder? Det føles hvert fall sånn ut. Så derfor var det hvert fall godt å få pratet litt om ulike ting igjen i dag. Dessuten skal jeg starte på noe annet der også som jeg tenkte å fortelle mer om i et eget innlegg i løpet av en de neste dagene. Vi snakket hvert fall litt rundt det, også fikk jeg med meg noen ark hjem som jeg skal svare på. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer

Siste innlegg