JEG VIL GI UT BOK

EN AV MINE STØRSTE DRØMMER

En ting jeg har tenkt på i flere år er at jeg en eller annen gang ønsker å gi ut en bok, en bok som kan hjelpe andre. Jeg veit jeg sitter på en del erfaringer som kan hjelpe andre, så om det blir en selvbiografi eller en annen type bok er jeg usikker på. Men akkurat nå er det med selvbiografi jeg tenker mest på. Om jeg i det hele tatt får noen gang muligheten til å gi ut en bok, tviler jeg sterkt på. Men jeg har i alle fall startet å skrive en bok, foreløpig for min egen del siden det er nokså tvilsomt at den blir gitt ut som sagt. Men kanskje jeg kan dele noen av de ulike opplevelsene og jeg skriver om, etter hvert her på bloggen. Hva tenker dere om det? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer
    1. Kan du ikke bare nøye deg med å drive en liten blogg og skrive om det du vil? Hvorfor fokuserer du egentlig ikke mer på det med rettskriving også? “En av mine STØRST drømmer”. Er vel ikke så vanskelig å gå over innlegget før du publiserer eller?

    2. Tenker at du må først bli flink til å skrive blogginnlegg, før du kan tenke på å skrive bok:) ikke dum deg ut mer enn du gjør når du skrive blogginnlegg:)

    3. Akkurat dette her med å gi ut bok har jeg også tenkt litt på 🙂
      Jeg tror ikke det er så veldig dumt når du sitter på de erfaringene som du gjør, og dele de med
      andre for å hjelpe de ut av en lei situasjon eller bare advare så de slipper å oppleve det samme ?
      Får hvertfall ha lykke til med boka ! 😀

    4. Anonym: Fordi jeg har lyst til å bygge meg høyere og høyere oppover!
      Trodde det var menneskelig å gjøre feil? Går alltid over innleggene før jeg poster dem, og en liten oversett feil trodde jeg ikke hadde så mye skade 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg