PIZZAKOS, VENNINNETID OG SHOPPING

FINE MINNER Å TA VARE PÅ

Jeg føler at jeg egentlig deler veldig lite av hva jeg gjør i hverdagen med dere til tider, akkurat sånn som nå. Hvis dere tenker utenom da jeg fortalte dere om julaften og nyttårsaften min, så er det vel egentlig ikke så mye jeg har fortalt her av hva jeg gjør, på en stund. Ikke at det er akkurat skjer så mye til enhver tid, og det er kanskje derfor jeg deler veldig lite om hverdagen noen ganger også, hehe! Jeg går jo på kurs hver dag som dere veit, og ellers så langt har denne uka bestått av mye venninnetid, pizzakos med Martin i går og en del shopping. Nå er det jo januarsalg, til min store glede. Man sparer jo utrolig mye på ulike ting, og det føles egentlig veldig bra! I dag var jeg med å hentet moren og søsteren til ei venninne av meg på Gardemoen, og på vei hjem var vi innom to sentere på Gran. Så det ble det litt shopping, hehe. I morgen skal jeg til Drammen for å besøke bestemor sammen med noen i familien. Planen er også å dra innom Buskerud Storsenter en tur, siden vi fikk gavekort til jul der av henne. Enda mer shopping! Jeg tenkte jeg hvert fall kunne vist dere noen bilder fra de siste dagene. 

Pizzakos med Martin

Altså var ikke dette bilde av søsteren til venninna mi og katten deres, bare så herlig? Kattene deres er så søte og ikke minst talentfulle. La ut en film på snappen min i dag (adalsjenta heter jeg der) hvor jeg blunka med et øye til katten, hvor han da gjorde det samme tilbake. Så herlig! 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

20 kommentarer

Siste innlegg