MINE JULEGAVER

GAVENE SOM JEG FIKK TIL JUL

Hei dere! Dette har jo vært veldig etterspurt innlegg, og endelig har jeg fått susa meg til det. Personlig er jeg ikke noe glad i å skryte over gavene jeg får, fordi jeg veit det er så utrolig mange der ute som ikke får gaver denne dagen, eller det som jeg synes er verst- at de ikke har mat på bordet eller tak over hodet. Allikevel så må man jo få være glad for det man får og ikke være redd for å vise det til andre. Jeg er så takknemlig for alle gavene jeg har fått i år, og setter stor pris på hver og en av dem!

Noe av det jeg fikk var Ullvang-genser som jeg ønsket meg så mye, av pappa. Av søstera mi fikk jeg ny hotellpute og trekk til den, siden jeg synes den jeg allerede har er så bløt om jeg kan si det sånn? I tillegg til ny dusjhøytaler i rosa av henne. Ellers fikk jeg to deksel med selfielys som jeg hadde ønsket meg, og i tillegg et ringlys til telefon, noe som er utrolig kjekt med tanke på at jeg ikke kommer til å ha iPhone 7-en min for alltid. Hadde ikke trodd jeg skulle få verken deksel eller ringlys av noen, så jeg var jo så smart å sa det til flere, haha! Jeg fikk også sminkekoster, telysholdere, pledd, dusjsåpe, et sett til å pleie neglene, duftpinner, godteri, penger, gavekort og mye annet fint!

 

Nå er jeg spent.. hva fikk du til jul? Let me know! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

18 kommentarer

Siste innlegg