MIN NYTTÅRSFEIRING

MIN NYTTÅRSFEIRING I BILDER

Jeg er egentlig ikke vokst opp med sånne spesielle tradisjoner rundt nyttårsaften noe jeg egentlig synes er veldig trist. Jeg kan vel egentlig ikke huske at jeg har feiret nyttårsaften før. De siste årene har jeg jo alltid dratt på fest, mens i år var jeg ikke invitert til noe, men ble spurt om å være barnevakt i stede. Så i år har jeg selv tatt tak i det og gjort noe med det. Før jeg satt barnevakt, lagde jeg middag til meg og pappa. Kalkun stod på menyen, og jeg har aldri lagd det før så jeg var utrolig spent. Hehe! Men jeg klarte det nokså bra vil jeg påstå selv, det smakte hvert fall veldig godt! 

Etter middagen var jeg som sagt barnevakt, for tre skjønne barn. Begge hundene mine er veldig redde for fyrverkeri, men særlig Milla. Det har gått greit andre år. Hun har vært redd, men ikke så ekstremt som i år. Dagene før nyttårsaften og samme dagen ville hun bare opp på armen min og jeg følte hun ikke kom til å roe seg hjemme med pappa. Jeg synes derfor veldig synd på den lille jenta mi, så jeg tok henne med meg. Hun var en snill og god underholdning for de. Alle ville holde, kose og leke med henne. Utover kvelden så vi på filmer, lekte og koste oss med godteri. Da klokken bikket tolv ble alle barna med ut på verandaen for å se på fyrverkeriet. For en koselig og ikke minst annerledes kveld det ble! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

Siste innlegg