PAGE 1 OF 365

NYTT ÅR, NYE MULIGHETER

Hallo og riktig godt nytt år alle mine fine lesere! Nytt år som betyr nye muligheter. Det er litt klisje å si kanskje, men det er faktisk sant. Jeg liker hvert fall tanken på at jeg kan starte året med blanke ark og se hva det kommende året har å by på. Jeg har vært litt usikker på hvordan jeg skal starte bloggåret 2018, men tenkte jeg like gjerne kunne dele noe jeg la ut på både min egen facebook og instagram i går, fordi jeg rett og slett fikk samlet alle mine tanker i en liten tekst. 

Et år er over, og et nytt år er gått oss i møte. 2017 startet nokså tøft for min del med rettsak, og har generelt bydd på mange utfordringer. Men det har også bydd på mange oppturer, hvor jeg har opplevd nye ting og fått flere gode mennesker rundt meg! Russetid som inneholdt russerevy, kroer, fester, landstreff og mye annet moro. Mange fine kinoopplevelser, konserter og koselige stunder hvor jeg har spist ute med gode venner, og jeg håper på enda flere i 2018 Jeg har delt mine meninger, følelser og tanker gjennom bloggen nok et år. Alt har ikke fått like bra tilbakemeldinger, men det er helt greit. Ikke alle kan være enige, hehe! Nå ser fram til et nytt år med enda flere og gode innlegg! Jeg har opprettet både YouTube og Snapchat-vlog, og åpnet meg enda mer som person på det sistnevnte og lært mye mer om meg selv og andre. Jeg har hatt et par artikler i Ringblad, hvor jeg har stått imot kroppspresset og sagt min mening rundt flere ting. Jeg har trosset angsten x-antall ganger, og kommer til å trosse den enda flere ganger det kommende året. Fullført mitt tredje år på videregående og toppet hele året med å ha fått min første ordentlige jobb nå i midten av desember!
 
Avsluttet året med å være barnevakt for tre skjønne barn sammen med Milla, og nå ser jeg frem til å se hva 2018 har å by på! Ønsker dere alle et godt nyttår, og håper dere får alle deres ønsker og drømmer oppfylt! Og til slutt må jeg bare si tusen takk alle som har prøvd å få 2017 til å bli et best mulig år for meg
 
Med dette vil jeg hvert fall takke alle dere som har fulgt meg på mine ulike sosiale medier i året som har vært. Dere som har likt og delt innleggene mine. Dere som har kommet med positive, negative, konstruktive tilbakemeldinger. Jeg setter enormt stor pris på dere alle sammen, og gleder meg masse til å dele hverdagen min, tankene, følelsene og livet mitt på godt og vondt med dere! Måtte 2018 bli et fantastisk år for dere alle sammen! 
 
 
 
12 kommentarer
    1. For en nydelig jente du er! Du er så flink til å sette pris på det du har, og se de gode tingene i mennesker og situasjoner. Jeg beundrer måten du står opp for deg selv på med tanke på hva du har gått gjennom, og måten du godtar deg selv på. Stå på videre!

    2. Jeg er enig med Ida som har kommentert over her at det er flott at du godtar deg selv som du er. Det er viktig! Men hvorfor trener du ikke, da det er noe ALLE trenger, uansett kropp og størrelse? Man må faktisk ikke melde seg inn på et dyrt treningssenter og trene 24/7, men å trene styrke hjemme er bra. Virker ikke som du bryr deg om hva som faktisk kan skje med kroppen din hvis du spiser dritt og ikke trener. Du kan bli alvorlig syk i ung alder

    3. Anonym: Jeg bryr meg om kroppen min, hva jeg putter i meg og det å bevege seg. Selv om jeg ikke nødvendigvis trener styrke så går jeg flere turer hver eneste dag med hundene mine, mange ganger opptil en time og lengre. Så det å si at det ikke virker som at jeg bryr meg om hva som kan skje med kroppen min er litt feil altså 🙂

    4. Ida: Tusen takk Ida, så utrolig hyggelig å høre! Har følt den siste tiden at jeg har uttrykt meg litt negativt her på bloggen, fordi ting generelt har vært litt vanskelig. Men egentlig så er jeg en veldig livsglad person som setter pris på de små og gode tingene i både mennesker og situasjoner slik som du sier. Derfor blir jeg ekstra glad for det du sier, og at noen faktisk ser at jeg prøver å sette pris på livet og de små tingene, for det er noe jeg virkelig gjør! Så tusen hjertelig takk nok en gang <3

    5. Er helt sykt at du ikke har noe selvinnsikt. Du sier at du bryr deg om hva du putter i deg, men kjøper deg subway på en tirsdag.Fortsett sånn du.

    6. Åå hjelpes folk skal bry seg nå innmari mye! Hva så om man spiser en subway på en tirsdag?! Skulle gjerne hatt en subway. Hvis man har noen kilo ekstra så skal folk legge seg oppi de minste ting som er feil. Men er man innenfor «standaren» så er det ingen som bryr seg om man spiser potetgull og sjokolade før helgen.
      Gi folk litt pusterom, ikke legg dere opp i hva folk gjør med mindre intensjonene dine er gode.
      Amen, nå skal jeg gå å hente meg den freia sjokoladeplata.

    7. Syns det er helt sykt at de som gjemmer seg bak anonym sier at DU har lite selvinnsikt.. du står i det minste for tingene du gjør i motsetning til visse andre her i kommentarfeltet. At det liksom er usunt å spise subway på en tirsdag er en veldig latterlig påstand, spesielt når det kommer fra noen som prøver å spre budskap innen kosthold. Det er kjempe bra at du går masse tur med hundene dine, også tenker jeg at når du har annet å slite med så skal du ikke bekymre deg så mye for om du spiser “riktig” hele tiden. Nyt livet på de måtene du kan og fortsett å være deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg