NÅR EN PERSON BRUKER DEG..

DET Å FØLE SEG BRUKT.. 

I dag tenkte jeg å oppklare et par ting rundt sist gang jeg la ut “let`s talk about sex” innlegg, som du kan lese her. For det har jo seg sånn som mange av dere har lest, at jeg ble brukt første gang jeg hadde sex. Det er en forferdelig følelse som nesten ikke går an å beskrive engang. Det er jo en veldig intim og sårbar situasjon når du er naken, og deler kropp og sjel med en annen person, også gjør han/hun det slutt noen knappe dager etterpå, og planlegger å ligge med noen andre bak sin rygg. Det sårer veldig, og for min del så satt igjen med følelsen av å være unytta og brukt. 

Jeg fikk jo faktisk et par kommentarer på at jeg la opp til denne situasjonen selv ved å invitere han med hjem, og at det var stygt å mene at jeg ble misbrukt når dette til syvende og sist er min feil etter deres mening. Først og fremst så skjønner jeg ikke på hvilken måte at dette skulle være min feil helt ærlig. Det at man faktisk prøver å stole på noen, har besøk av en gutt med foresatte til stede og at det ikke skjedde noe mer “alvorlig” før helgen da jeg faktisk var hos han. Jeg følte meg presset til å gjøre dette, og var ikke akkurat noe særlig komfortabel med situasjonen. Jeg visste egentlig ikke helt hva jeg skulle gjøre faktisk. Videre vil jeg også si at det en stor forskjell på å bli misbrukt og det å føle seg brukt. For det var jo ikke sånn at han voldtok meg eller gjorde noe uten min samtykke, men følelsene jeg sitter igjen med er å føle seg brukt og unyttet for sex. Jeg har blitt seksuelt misbrukt / opplevd overgrep tidligere, og det er ikke til å sammenligne med denne situasjonen. Det å bli misbrukt føles enda verre, selv om det å faktisk bli utnytte kan kjennes like vondt.. 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg