MY CHRISTMAS EVE OUTFIT

MITT JULEANTREKK

Hei dere! Det har ikke blitt så mange oppdateringer her som jeg først så for meg de siste dagene. Ting har gått fort seg, og før jeg har visst ordet av det har det vært kveld, selv om det helt ærlig ikke har vært så mye å gjøre. Pappa og jeg hadde en koselig julaften, og koste oss etter beste evne med god mat, dessert, gaver og julefilmer. Skal vise dere litt mer bilder senere i eget innlegg. I går brukte jeg egentlig dagen til å bare slappe av, se på julefilmer og rydde en del. Det har i lang tid vært helt kaos i klærne mine blant annet. Det er fortsatt det, men litt mindre etter oppryddingen. Jeg har fjernet store deler med klær, og tror jeg har enda mer å fjerne fremover også. Nok snakk om det, hehe! Nå skal jeg vise dere mitt juleantrekk. 

Jeg har brukt samme kjole i mange år nå, men kjøpte meg en kjole på Zizzi (mitt eneste plagg derfra forresten) for noen måneder tilbake som jeg betalte 100kr for, på salg. Har ikke fått muligheten til å bruke den før, så tenkte jeg derfor kunne bruke den på julaften. Den er ikke noe særlig julete, men jeg synes den er så fin og behagelig på. Jeg elsker jo rosa, så denne passet meg bare midt i blinken! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

16 kommentarer

Siste innlegg