EN VIKTIG TRADISJON

DETTE BETYR SÅ MYE FOR MEG

Hei dere! De siste dagene har vært utrolig travle. Torsdag hadde jeg og Marthe en liten feiring sammen av den gode nyheten som jeg gleder meg til å fortelle dere om. Og på fredag ble jeg med henne og kjæresten hennes til Drammen for å levere gaver til familien deres. Jeg fikk i tillegg dratt innom bestemor med gave og lagt et fint hjerte og lys hos oldemor. En ting som er utrolig viktig for meg, og som man nesten kan sette opp som en viktig tradisjon for meg, er å dra på graven til de jeg har i himmelen. Så på fredag var jeg innom oldemor som sagt, og jeg er så takknemlig for at jeg fikk til å gjøre det før jul. Glad jeg har så gode venner som tilrettelegger for det! I går var jeg og søstera mi på graven til bestemor og bestefar, og broren våres. Markus har jo ingen stein eller noe der, og siden det koster litt, så har søster`n og jeg har nå bestemt oss for å sette opp et midlertidig kors der igjen, så vi har et sted å gå til hvert fall! 


Oldemor ♥ 


Bestemor og bestefar ♥ 


Storebror ♥ 

 

Som jeg savner alle disse.. gjør så vondt at disse er revet bort fra meg♥ 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

— 

 

6 kommentarer

Siste innlegg