DETTE HAR JEG VENTET LENGE PÅ!

ENDELIG ER DET PÅ PLASS

Hei dere! Hvordan går det? Nå er det ikke lenge til helg og ikke minst jul. Regner med det er mange som gleder seg til det, hehe. Jeg har jo sagt før at jeg synes julen er en sår og vanskelig tid for min del, men allikevel synes jeg det er så koselig med alt det rundt julen. Kjøpe inn gaver, tilbringe tid med gode mennesker rundt seg, og ikke minst pynte til jul. Nå har vi endelig fått satt opp og pynta juletreet. Nesten tre uker for seint for min del, så man kan jo si at dette er noe jeg har ventet lenge på. Men det får så være, neste år skal jeg sørge for at det er oppe tidligere, hehe! Jeg tenkte hvert fall at jeg kunne vise dere juletreet våres. Jeg kjøpte jo egentlig inn en pakke med julekuler til fordi jeg synes det ble litt i det minste laget i fjor, denne vi hadde fant vi ikke igjen. Så det ble litt for lite kuler etter min mening. Til gjengjeld eller hva jeg skal si, så har jeg puttet hele 400 lys og masse glitter. Så det ble ordentlig fint må jeg virkelig si. Jeg er så fornøyd!

Prøvde meg egentlig på litt detaljebilder da jeg kom hjem fra bursdagen til Martine rundt to i natt. Det funka dårlig, kun et som ble fint. Skal prøve å få til flere bilder senere tenker jeg, synes det er så fint! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer
    1. Så fint tre 🙂
      Kan lønne seg å ta bilder når det er lysere 🙂 Bare husk lav blender og manuell fokus så du har bedre kontroll 🙂

    2. Tonje: Tusen takk!

      Ja det er jeg fullt klar over, men hadde ikke tid til å vente med tanke på planlegging av blogginnlegg, og siden jeg ikke skal hjem igjen i dag. Og derfor skal jeg prøve å få til litt bedre bilder senere. Takk for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg