UKENS SPØRSMÅL #25

UKENS SPØRSMÅL #25- MÅL, VEGANISME, TINDER..

Hva er dine mål for bloggen i 2018?
Prestere bedre med bloggen, oppdatere YouTube oftere, jobbe mer med meg seg når det gjelder angsten min og bli flinkere innenfor sminke. Har også et inderlig ønske om å få lappen dette året, så får se hva dette året bringer og hva jeg får oppfylt. Tenkte å skrive et eget innlegg om dette, ettersom jeg har mange flere mål. 

Når kommer det ny video?
Det er jeg litt usikker på faktisk. Da jeg var kun hjemme hadde jeg mye mer overskudd til å gjøre ting føler jeg, selv om jeg nå mer rutiner på ting. Men uansett så gjør det slik at når jeg kommer hjem er det mørkt, tiden er liten og jeg rekker ikke å spille inn videoer. Men som jeg skrev høyere opp er et av målene mine for 2018 og oppdatere YouTube oftere og det skal jeg virkelig prøve på! Forresten så kan du se alle mine videoer her. 

Sover du i samme seng som hundene dine? Ganske urenslig spør du meg, og hvertfall ganske spesielt når man ser tydelig hvor mye hunden/hundene dine røyter i på nederste bilde.
Siterer til en annen kommentar jeg fikk i kommentarfeltet: “Det er utrolig mange som gjør det, og hadde det vært så uendelig skadelig hadde det vært mange som hadde vært syke nå.” og jeg er så enig. Det er mye rart folk skal blande seg opp i. Sover stort sett med hundene hver dag, og det har jeg gjort så og si siden jeg fikk dem, og veit du hva? Det er så koselig! Om det blir litt hår er det ikke noe verre enn å støvsuge og bytte sengetøy ofte. 

Hvor høy er du?
166 cm.

Hvilke land kunne du tenkt deg å reist til? Og hvorfor?
Det er så mange steder jeg har lyst til å reise til, lista er lang for å si det sånn for meg som kun har opplevd Norge og Sveige, og vært en kjapp tur i Tyskland.
Syntes du bildene av deg selv er fine? Eller evner du å se at klære er for små, sminken ser ut som lag på lag som de på strøket, at du oftest ser ustelt å sjuske ut!?
Nå er det faktisk ingen som kan definere hvilke klær og sminke som passer meg. Jeg går med de klærne jeg trives i, og vil ikke pakke meg inn i store gensere og bukser som jeg mister helt former av. Jeg har også blitt mye flinkere innenfor sminke, og jobber stadig for å bli bedre. Og det er synd at det du beskriver om at det ser ut som jeg har sminke lag på lag ikke stemmer hvert fall. Og forresten så er det ikke sånn at jeg synes at jeg selv er så fin, men jeg er fornøyd med meg selv sånn som jeg er. Tror jeg aldri har vært mer fornøyd egentlig med tanke på klesstilen min og sminken. Men takk for tilbakemeldingen! 
 
Hva tenker du om veganisme? Har du gjort noe research på det, og har du vurdert det?
Synes det er flott for de som klarer det, men jeg er ikke en av de. Jeg bruker ikke noen type pels, men kjøtt, fisk, egg og meieriprodukter klarer jeg ikke å leve uten. 
 
Dater du noen nå og bruker du f.eks tinder? Har du noen erfaringer med det?
Nei det gjør jeg ikke. Jeg har tinder appen på telefonen, men er innom der svært sjeldent. Når det er sagt så er jeg innom en annen dating side i ny og ned hvor jeg har møtt noen fra. Han ene har jeg faktisk hatt kontakt med i fem år, det er sjukt! Jeg har også møtt gutter som bare har vært ute etter en ting, men da har jeg fort skygget banen fra dem for å si det sånn, og ikke latt noe skje.. Jeg snakker også med en gutt nå derfra, men det er kun vennskap per dags dato. Helt ærlig så har jeg veldig vanskelig for å binde meg til noen etter overgrepene, og etter noen av de forholdene jeg har vært i. Det tar tid for meg å bli kjent, stole på noen og ville binde meg til noen. Men gutter jeg så langt har snakka med på den måten, har ikke tid
 
Hvorfor heter bloggen din adalsjenta? 🙂
Så morsomt spørsmål, garantert flere som lurer på det. Jeg kommer fra et sted som heter Ådal, og det var vel egentlig bare sånn det ble bestemt. Burde vel kanskje hatt to a-er, men jeg synes det var finest med en så da ble det sånn. Hadde jeg kunne valgt nå skulle bloggen het “annhelennygaard.blogg.no”.
 
 
 
 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

9 kommentarer
    1. Du er jammen glad i ordet ” definere” , men hva ønsker du egentlig at skal definere deg? For sånn jeg ser deg er du desperat, forvirret, usikker, i stede for å bruke penger på noen få kvalitets produkter som både tar vare på huden din, å gir ett langt bedre resultat, bruker du penger på billige produkter som ødelegger huden din. Den ser det å skadet ut. Dette gjør at du ser skitten ut. Man trenger ikke gå i store bukser og gensere, men du kan likevel kjøpe klær som passer, former er vakkert, men du gjør det uspiselig, når du fremhevet deler en hver ønsker å dekke til. Du er svert ung, å har en kropp som er langt fra sunn….. men som du selv sier: ingen skal fortelle deg hva som DEFINERER deg! Det er tross alt mye tøffere å være så sta, usunn, ødelle kroppen, ryktet å selvfølsen før for du har rukket å bli voksen 😉 Men som mor selv, ville dette knust meg om det var min datter !

    2. Anonym over kl 2320. Det er vel deg som har skrevet at hun ser ut som en fra strøket? Tror nemlig det kun er kjerringer over en viss alder som bruker ordet “strøket”… Hvorfor hakker du sånn på Ann Helen? Og tydeligvis må du være en ivrig leser som får med deg at hun skriver definerer ofte? Jeg har ikke lagt merke til det. Jeg leser også hennes blogg, men kanskje ikke så inngående som deg… Flott du vet hva som er rett selv da, av sminke klesstil osv. Du ser sikkert j… fresh ut selv eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg