DENNE UKENS PLANER

 

Denne uken er jeg nokså stressa. Det merker dere kanskje allerede? Dette innlegget for eksempel skulle vært posta i går, noe jeg ikke fikk mulighet til. Jeg valgte heller å gå en lang kveldstur med jentene og en god nabo som også har hund. Jeg har mye som skal fikses denne uka og jeg har derfor satt opp en plan for det nå for å få en oversikt. Da får jeg kontroll og dere får se hva som skjer i livet mitt utover uka som kommer. Mellom slagene må jeg også å rekke å pynte juletreet, være hjemme litt for å gå tur med hundene og ta hensyn til kroppen min. 

SLIK SER UKEN MIN UT 

MANDAG: Jeg går jo på kurs hver dag som dere veit, og mandag er intet unntak. Forskjellen fra andre dager var at jeg skulle levere en CV til et arbeidsted, og det har jeg altså gjort. Så nå blir det jobbintervju på onsdag. Som jeg gruer meg, haha! Planen videre var å levere noe til Marthe, for så videre jobbe videre med spørsmål man kan bli stilt på et intervju, og til slutt dra til Martin en tur etter kurset for å lage middag og levere gaver. Alt dette ble gjennomført, hehe!  

TIRSDAG: Etter kurset skal jeg levere gaver til Marthe, og muligens møte Pernilla en tur for å levere gaver. Har også lovet Martin å hente noe for han, så håper jeg rekker det også.  

ONSDAG: Kurs og intervju. Jeg er også invitert hjem til Martine for å feire hennes 20-års dag. Ettersom jeg har skjønt så skal vi først hjem til henne, også på bowling. Dette ser jeg veldig frem til, bursdagsfeiringer er så koselig! 

TORSDAG: Kurs og psykologtime. Kanskje sove hos Marthe til fredag, litt usikkert enda. Var bare en tanke som ble lufta i stad, så for se hva det blir til, hehe!  

FREDAG: Denne dagen håper jeg at jeg får mulighet til å levere ut resterende av julegavene. Har også vært snakk om at søster`n kommer oppover en liten tur en av disse dagene, så da skal jeg i hvert fall få gitt henne gaver. Må også begynne å stelle i stand julematen.

LØRDAG: Kvelden før kvelden skal brukes til å slappe av, se på julefilmer, fikse i klart litt til julaften og nyte “juleferien”. 

SØNDAG: Første gangen på mange år som jeg har fri. Jeg har alltid stått opp tidlig på julaften for å selge VG til mine forventningsfulle kunder som gleder seg til å få avisen på døra. Men nå som jeg har sluttet, så skjer ikke det. Litt rart og trist, men fysøren så deilig! Denne dagen skal brukes til å se juleprogram/filmer, slappe av, lage mat, og fikse det resterende klart for julekvelden. Jeg står jo for julematen, så jeg har litt å styre med kan man si. 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer

Siste innlegg