TRE LYS SKAL FLAMME

TREDJE SØNDAG I ADVENDT

Hei dere! Hvordan går det? Under en uke til jul og tredje lyset er tent. Og det merkes mer og mer at jula er like rundt hjørnet. I går satte vi opp juletreet, lysene og kulene jeg kjøpte inn i fjor er ikke til å finne igjen, så muligens vi må kjøpe inn nytt lys eller lete litt mer. Tror egentlig vi har noen andre lys vi like gjerne kan bruke, så satser på å få pynta det ferdig innen de neste dagene. I dag har jeg fått pakket inn så og si resten av julegavene, rundt 15 gaver tror jeg, hehe. Jeg har også fått hengt opp noen julelys ute, som jeg er så fornøyd med. Pappa hadde jo fullt rundt hele huset våres før, og den tiden savner jeg veldig. Forventer ikke at det kommer til å bli det samme igjen i og med at han sliter så med kols og vonde bein, men derfor tok jeg saken i egne hender og hang opp noe. Tenkte å vise dere det senere. Ikke så altfor lenge siden pappa og jeg spiste kveldsmat. Pitapizza, sykt digg! Nå skal jeg bare finpusse en CV også legge meg. Håper dere alle har hatt en strålende helg! 

Tenn lys! 
Tre lys skal flamme for alle som må sloss. 
For rettferd og for frihet. De trenger hjelp av oss. 
Må ingen miste motet før alle folk er ett.
Tenn lys for dem som kjemper for frihet og for rett. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer

Siste innlegg