NÅ TRENGER JEG DERES HJELP

JEG TRENGER DERES HJELP

Hei dere! I skrivende stund holder jeg på med et Word dokument som jeg skal skrive inn hver eneste måned med datoene for året. Her skal jeg fylle inn hva jeg skal blogge om i løpet av det kommende året. Jeg har fått ned mange ideer, men trenger enda flere. Derfor trenger jeg deres hjelp. Hva vil du lese om her i 2018? Hva savner du eller hva du vil se mer av? Kjør på med alle dine ideer i kommentarfeltet, helt så konkret som mulig, så skal jeg prøve å ta det med. 

Nå veit jo jeg med meg selv at mitt liv blir sjeldent som planlagt, og mange ganger kan dette gå utover bloggen.  Det er også mange dager jeg har mindre motivasjon enn andre. Det har jo ofte skjedd at jeg har kommet med 2-3 innlegg en dag, og andre dagen ingen. Jeg skal ikke legge skjul på at det kan bli slik i 2018 også. Men jeg har virkelig lyst til å prøve å få dette til med minst ett innlegg per dag, og jeg må derfor prøve å finne ut hva jeg kan blogge om disse dagene. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

14 kommentarer

Siste innlegg