ET LYS SKAL BRENNE..

FØRSTE SØNDAG I ADVENT! 

God kveld dere! Hvordan har helgen deres vært? Nå er det straks kvelden her etter en ganske rolig helg. Jeg har brukt helgen til å rydde litt, vaske litt klær og andre ting som jeg faktisk orker de dagene jeg ikke er på kurs. Det har blitt litt sånn som da jeg gikk på skole, at jeg ikke orker så mye når jeg kommer hjem. Det har hvert fall vært sånn siste uka siden jeg har hatt mye tanker og slitet en del med ryggen. Den er heldigvis mye bedre bra igjen nå forresten! 

Før jeg legger meg tenkte jeg å dele noen bilder fra lunsjen våres i dag, aka den veldig seine frokosten. Haha! Nystekte baguetter, bacon, stekt falukorv og kakao med krem. Vi tente også selvfølgelig lys, siden det er første søndag i advent i dag. Jeg er jo oppvokst med noen juletradisjoner, men ikke noen spesielle hos pappa. Og siden det er meg og han nå, så har jeg satt i gang tiltak for det, og det er så koselig! Frokosten var fantastisk, og jeg håper på flere slike frokoster i helgene fremover.

Ellers må jeg si meg litt skuffa i dag. Ingen juletre ble satt opp hos oss i helgen, noe jeg er litt lei meg for. Som jeg nevnte så har jeg prøvd å sette i gang noen juletradisjoner for oss, men pappa og jeg er ikke like enige når det gjelder juletreet. Han har jo egentlig godkjent det, men jeg vil jo ha ting gjort med en gang, og han er jo så treig.. Haha! Altså selvfølgelig skal jeg hjelpe til, gå opp på loftet og finne fram alt, sette det opp og pynte det, men det er ganske mye av han sine ting i veien for der jeg skal sette det opp. Prøver å hjelpe til, men er ikke lett når han er som meg og ikke vil at andre skal røre tingene sine. Men det juletreet SKAL opp i løpet av de neste dagene. Jeg kjøpte jo til og med litt flere julekuler og glitter til treet våres i går, så jeg var så klar i dag for å sette det opp. Blir derfor litt skuffa over å ikke se det i stua, fordi jeg har gleda meg sånn, og det blir ikke bedre av å se så mange  fine og pynta juletrær klare til jul på sosiale medier! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

19 kommentarer

Siste innlegg