UKENS SPØRSMÅL #22

 
UKENS SPØRSMÅL #22- SEKSUELLE ERFARINGER, JOBBSØKERKURS, KLÆR OG SKO..  
 
Kan du skrive mer om sex? Hadde vært gøy å høre dine erfaringer/anbefalinger eller morsomme historier 🙂
Om det er av interesse for dere, kan jeg prøve å få til det ja! 
 
Kan du vise frem noen av skoene du bruker når du skal pynte deg?
Helt ærlig så har jeg ikke så mange pensko. De jeg hadde er ødelagt og kasta. Om jeg skal på fest og sånt med venner tenker jeg helt ærlig ikke noe ove at jeg må ha på meg noen spesielle pensko, og da jeg var i bestefars 70års- lag for eksempel hadde jeg på meg et par fine hvite joggesko. Synes det passa veldig bra inn med den oransje nydelige sommerkjolen jeg hadde til. 
 
Hvor er kjolen fra?? Så fin!
Ja ikke sant?! Den er fra Zizzi, men jeg kjøpte den på tilbud for en stund tilbake. Og da hadde de bare en igjen, så tror det er lenge siden den kom ut i salg, så tviler på at de selger denne lenger. 
Kan du legge ut innlegg om hva du kjøpte på black friday? 
Ja det skal jeg få til i løpet av de neste dagene. 
 
Går du ikke på skole eller noe? Eller har du friår?
Jeg har friår og går på et slags jobbsøkerkurs. 
 
Regner med at du har fått tillatelse av moren til å legge ut bilder av henne?
Selvfølgelig. Ville aldri lagt det ut, uten hennes tillatelse. Det er sånt jeg passer på uansett hvem det er, for jeg respekterer fullt og holdent om noen ikke vil være med på bloggen.
 
 
Syns det er så bra at du er åpen om sex! Jeg er omtrent på din størrelse og syns selv det er et vanskelig tema ettersom at vi ikke passer inn i samfunnets standard, det virker som om folk ikke helt forstår at vi også har sex som alle andre. Jeg har akkurat fått kjæreste og er litt redd fordi jeg føler meg så mye større enn han, har du noen tips angående dette? Gjerne fortsett å være åpen om sex og del erfaringer og opplevelser rundt det. Stå på!
Så bra du synes det, setter veldig stor pris på tilbakemeldingen din! Først og fremst vil jeg bare si at om kjæresten din følte at det var et problem, ville han aldri vært sammen med deg. Han liker deg for den du er, og tenker ikke over hvordan kroppen din er. For helt ærlig er ikke det, det viktigste, det er personligheten. Men det er jo ikke til å legge skjul på at mange synes kropp og utseende er viktig etter personligheten, og jeg er helt sikker på at kjæresten din synes du har en fantastisk fin kropp. Alle er fine akkurat som man er! Men om du føler deg usikker på rundt dette er her med sex på grunn av din kroppsstørrelse kan det være lurt å starte i det små. Kanskje det vil betrygge deg litt mer? Hva med misjonær hvor du er i bunn og han på toppen? Eller doggy? Også etter hvert som du føler deg trygg på deg selv, din egen kropp og sex med din nye kjæreste, så kan dere prøve ut andre ting? Det er bare å utforske, og jeg er helt sikker på at det kommer til å ordne seg. Bare fordi man er litt større en samfunnets standard som du nevner, så kan vi ha sex på akkurat samme måte som alle andre mennesker, og kroppen skal ikke sette en stopper for det! 
 
Hei, hvilken størrelse har du i blusen? Lurer på om den er liten eller stor i størrelsen? 
Jeg skulle egentlig kjøpe denne i L, men var så usikker på om jeg kledde den så jeg droppet det. Litt senere angret jeg og prøvde størrelse M, siden det var det største de hadde. Trodde den skulle passe siden den var så “posete” på armene, men den var for liten i lengden. Til vanlig bruker jeg rundt L, så vil si den er normal i størrelsen. 

 
 
 
 
 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

11 kommentarer

Siste innlegg