NEW IN

MINE INNKJØP FRA I DAG

affiliateslenker

Hei dere! Hvordan går det? I dag var jeg oppe allerede i syvtiden, for å rekke salget som Cubus satte i gang med klokka åtte. Det var nemlig -40% på alle klær mellom klokka åtte og ti. Det ble en del shopping på meg, og jeg tenkte å vise dere noe av det som ble med meg hjem.  Med meg hjem ble det med to deilige bukser av samme type, en helt annen type en hva jeg er vandt med. Den var superdeilig, strechy og minner meg om en tights, en genser med merinoull, to topper som er veldig annerledes meg men som jeg liker veldig godt, litt juleundertøy, ullsokker og en julegave. Jeg er så utrolig fornøyd med alle innkjøpene, og bor allerede i den ene blusen og buksa resten av dagen.

Bukse her  // Genser her

Rosa bluse her // svart bluse her

String her // Truser her

Truse her // sokker her

 

Anbefaler dere alle som ønsker å kjøpe noe fra Cubus, handle i dag. Du får -30% på alle klær og alt undertøy både i butikk og på nett.  

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg