FINE OG INNHOLDSRIKE DAGER

IKEA, SKOGTUR, BARNEVAKT OG KOSELIG BESØK

Hei dere! Hvordan går det? Nå er vi i gang med ny uke, og vi har kommet til siste dag av denne måneden. Helt sykt hvor fort denne måneden her har gått! I dag kjenner jeg meg utrolig trøtt og sliten etter de siste dagene, det har skjedd så utrolig mye som jeg har skal fortelle mer om nå! Det startet på fredag at var jeg på IKEA med søstern, hvor jeg kjøpte meg ny seng. Lover å vise dere bilder senere. Den er så utrolig fin og ikke minst god å sove i! Vi var veldig seint hjemme og bygde den med en gang. Vi la oss derfor ikke før halv fem om natta.

Neste dag var det duket for tur til Kongens Utsikt allerede klokka 12. Det betydde lite søvn for min del, og vi ble faktisk en time forsinka for å møte venninna mi sin søster som også skulle være med. Det er jo en ganske god stund siden jeg har gått der, faktisk en del år siden. Så det var veldig gøy, til tross for at det er litt slitsomt må jeg også ærlig innrømme. Det er jo bratte bakker oppover mesteparten av turen, og kondisen min er ikke akkurat på topp! Men det var veldig koselig å gå og ikke minst da vi først kom opp. Vi hadde tatt med oss litt mat, boller og sjokolade fra butikken, og satt å koste oss med det en stund før vi tok turen tilbake! 

Resten av helgen har inneholdt å sitte barnevakt, noe jeg pleier å gjøre i ny og ned og hatt besøk av ei som kontakta meg via bloggen, noe som begge deler var veldig koselig. Håper dere hadde en fin helg og har hatt en strålende start på uka! 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg