TING DERE IKKE VISSTE OM MEG

3X16 OM MEG 

Hei dere! Hvordan går det? I dag tenkte jeg å la dere bli bedre kjent med meg som person med en annerledes vri. Noe veit nok mange av dere fra før av, men det får gå. Håper dere liker innlegget! 

3 fakta om meg

Jeg er en veldig sterk person. Jeg har opplevd mye vanskelig og tungt på min 19 år lange liv, og så langt har jeg kommet meg igjennom i det meste. 

Jeg er en god lytter, og en lett person å snakke med.

To av de egenskapene jeg verdsetter høyest med meg selv er at jeg alltid setter andre foran meg selv og alltid er ærlig (noen ganger litt for mye).

 

3 ting jeg liker

Når de rundt meg har det bra, det betyr virkelig alt! 

Å skrive og ta bilder. 

Shopping! Det har dere kanskje merket. Følelsen av å ha fått seg et nyttklesplagg, ny sminke eller nye sko er fantastisk! 

3 ting jeg ikke liker

Mobbing og urettferdighet

Fattigdom

Helsevesenet. Misforstå meg rett- jeg er så takknemelig for at vi har et så bra helsevesenen. Men skrekken for sprøyte, tannlege eller for i det hele tatt være syk å måtte komme på sykehuset er stor. 

 3 ting jeg ikke kan leve uten

Alle de gode folka av venner, familie og hundene jeg har rundt meg 

Sjokolade

Telefon / pc med wifi/4G 

3 ting jeg burde

Lese til eksamen. Jeg skal faktisk ha eksamen om under en måned, og har enda ikke startet med å øve… 

Spare mer penger.  

Få litt mer orden på rommet mitt. Selv om jeg begynner å bli veldig fornøyd med rommet mitt nå, så er det allikevel en del som må på plass. 

3 ting jeg ønsker meg 

Å få min egen familie. 

Fred 

Nytt speilreflekskamera

3 ting som gleder meg 

At jeg har så mange gode folk rundt meg. Familien min, vennene mine og hundene mine betyr alt! 

Babyer. Smelter bare av å se på dem! 

Livet. Jeg er så takknemlig!

3 ting jeg er flink til

Å gi komplimenter.

Å ta vare på andre rundt meg og sette pris på de. 

Blogge! Ikke at jeg har noen veldig kjent blogg, men jeg får veldig mange gode tilbakemeldinger som gir meg mestringsfølelse!

3 ting jeg ikke er flink til

– Andre språk en norsk! Vel.. egentlig kan jeg engelsk og tysk også, men jeg har så lite ordforråd med disse, så jeg sliter en del med å snakke de.  

Lyve. Jeg klarer det faktisk ikke- ikke fordi jeg begynner å le eller smile, men fordi jeg får så dårlig samvittighet.

Å holde det ryddig og organisert.

 

3 ting jeg angrer på 

– At jeg har såret noen

Enkelte klesplagg som jeg har kjøpt og ikke bruker.

At jeg enda ikke har opprettet BSU konto. 

3 ting jeg ikke takler 

Å tenke på døden 

Lukten av mark når det regner. Får seriøst vondt i hodet. 

Å åpne opp døra om det ringer på og jeg ikke veit hvem som kommer. 

3 ting jeg blir stresset av

– Når jeg ikke føler meg bra nok

Når jeg har noen få minutter til bussen går, og nesten ikke rekker den eller mister den

Tiden som aldri strekker til.

3 ting jeg blir rolig av 

Musikk

Bloggen 

Å være med de som betyr mest for meg. Vennene mine, familien min og ikke minst hundene mine! 

3 ting jeg gjorde i forrige uke 

Spiste Ben & Jerry is. 

Var på bowling og byen med noen venner. 

Sov et par netter hos Martin. 

3 ting jeg ser frem til

Oppleve livet videre

Helgen som kommer- masse innholdsrikt som skjer! 

Sommeren

3 ting jeg ofte tenker på  

Døden 

Hva jeg skal blogge om

Hvordan jeg skal løse ulike situasjoner

Bilderesultat for kroppen adalsjenta

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg