UKENS SPØRSMÅL #17

UKENS SPØRSMÅL #17- UTDANNING, MEET AND GREET, SEX OG PREVENSJON.. 

Hvordan fikser du bryna dine?
De fikser jeg med øyenbrynspenn fra Anastasia. 

Skal du gå mer skole?
Ja, men ikke helt riktig enda. 

Hva har du lyst til å jobbe med i fremtiden?
Dette har jeg fått flere spørsmål om, og akkurat slik jeg ser det nå vil jeg bli rådgiver. Dette kan endre seg i fremtiden.

Skal du ha en meet and greet? Det hadde vært veldig gøy!
Om det er av interesse for flere kan jeg få til det ja. Legg igjen en kommentar om flere ønsker det, og i så fall hvor. 

Kan du lage en video på bloggen om sex og prevensjon?
Om det er av interesse for flere kan jeg gjøre det ja. 

Hva drikker du helst når du er på fest?
Rusbrus, altså Shaker, Smirnoff Ice (både den lyse og mørke), Breezer, WKD, eller sprit blandet med sprite eller fanta exotic. 

Kan du lage enda et innlegg om russetiden?
Ja det kan jeg! Kom gjerne med forslag til ting det skal inneholde eller spørsmål om dere har det. Alle innleggene mine så langt om russetiden finner du ved å trykke her. 

Ann Helen Nygård sitt bilde.

Jobber du?
Nei, ikke enda. Har søkt en de jobber, men enda ikke fått noe positivt svar enda. 

Har du noen gang tatt solarium og hva syns du om folk som bruker det?
Ja 2 ganger. Jeg tenker at det er et valg man tar selv, og selv om jeg har tatt det selv synes jeg ikke det er veldig lurt med tanke på at man kan få blant annet kreft og tidligere aldring av huden blant annet. 

Kan du lage sminkevideo og legge ut på bloggen?
Ja om det er av interesse for flere så. 


 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer

Siste innlegg