TYPISK MEG- IFØLGE MINE VENNER

Tidligere har jeg kommet med innlegg som “ting som er typisk meg og “ting dere kanskje ikke visste om meg”. Denne gangen har jeg gjort enn vri, og spurt hva de mener er typisk meg å si eller gjøre. Må si meg litt skuffet da. Hvor ble det av de som skulle fortelle favorittfargen min som jeg kler meg med stort sett hver dag, at jeg er overinteressert i sminke, og elsker å ta bilder?  For å ikke glemme barna mine (hundene mine) som jeg elsker overalt! Og at jeg alltid finner gutter langt borti gokk? Eller at jeg snorker som en gris, og at de da ender med å legge seg i et annet rom? Haha neida, her er hvert fall vennene mine sin versjon. Håper dere liker innlegget!

TING SOM ER TYPISK MEG- IFØLGE VENNENE MINE

Omsorgsfull
Jeg setter alltid andre foran meg selv og bryr meg veldig om andre mennesker- selv mennesker jeg ikke kjenner engang! Jeg har et stort hjerte for andre, som blør når andre har det vondt. Forteller du meg ikke med en gang hva som er galt, står jeg ved din side til den dagen du er klar, og gjetter meg frem til svarene om det er vanskelig å snakke om. 

Blir lett distrahert
Denne stemmer ganske bra. Jeg kan lett dette ut av samtalen om noen andre forstyrrende elementer er tilstede. Om to stykker snakker til meg på en gang blir jeg rett og slett forvirra, haha! 

“Den der måtte bli med meg hjem”
En setning jeg ofte sier når jeg viser fram innkjøpene mine på snapchat-vloggen min (adalsjentablogg heter jeg der forresten). Hva annet skal jeg si liksom når jeg blir sykelig forelska i et klesplagg eller noe intrørstæsj? Et annen setning jeg sier ofte: “Jeg er tjukk, jeg har strekkmerker og jeg har kanskje cellulitter. Men jeg er bra nok!”. Vennene mine synes det er hysterisk morsomt, selv om det faktisk er sant da! 

Energisk
Denne må jeg nok si meg både enig og uenig i. I perioder kan jeg være sinnsykt sliten, psykisk sett. At jeg føler meg helt utmattet og orker ingenting. Men når disse periodene ikke er like sterke, er jeg full av energi og gir masse av meg selv! 

Bare et bilde til
Jeg får aldri nok bilder når andre tar outfitsbilder av meg, og smisker meg videre med “bare et bilde til” som kommentar. Haha! Det er nok rett og slett fordi jeg oftest tar bildene til bloggen selv, og at jeg ikke bestandig er fornøyd med kvaliteten. Så når jeg først har noen til å ta bilder av meg, så må jeg bare ha et bilde til!

 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg