UKENS SPØRSMÅL #9

UKENS SPØRSMÅL #9- JOBB, BROR I HIMMELEN, FAMILIESITUASJONEN MIN 

Hva vil du jobbe med? 
Det veit jeg faktisk ikke, men jeg har alltid hatt lyst til å jobbe med mennesker. Har tidligere hatt lyst til å jobbe i barnehage eller skole, men har funnet ut at jeg vil hjelpe mennesker i andre situasjoner. For eksempel kunne jeg tenke meg å jobbe som rådgiver i en organisasjon hvor folk har opplevd vanskelige ting. Grunnen til at den tanken har kommet opp er fordi da jeg anmeldte de hendelsene jeg gjorde i 2016 ble jeg henvist til en organisasjon som kunne hjelpe og støtte meg i den vanskelige tiden og situasjonen jeg hadde opplevd. Og jeg har nå søkt opp hva slags yrke de har, og de er rådgivere står det- så det er noe jeg kunne tenke meg altså! 

Tidligere har du skrevet at du har en bror i himmelen, kan du fortelle historien rundt det?
Tenkte jeg kunne fortelle det i et eget innlegg! 

Har du søsken?
Ja, jeg har en søster på jorda og en bror i himmelen. Ann Kristin er 27år og Markus hadde blitt 23år i mars.

 

Hvordan er familiesituasjonen din? Hvem bor du med osv?
Bor hos pappa. Har ikke kontakt med mamma per dags dato, foruten at vi måtte det i helgen, på grunn av bursdagen til bestefar. Søstera mi flyttet ut for en del år siden, så bor altså alene med pappa og våres to hunder! 
 
Hva handlet ditt første blogginnlegg om?
Haha, det er så kleint. Skrev så barnslig og rart. Fortalte at jeg hadde opprettet meg blogg og hva den skulle handle om. La ved et fint bilde av meg, Ann Kristin, Alfa og Happy. Har faktisk hatt blogg siden april 2012. Tenk det, 5,5 år allerede! 
 
 
Hvilke fag tok du på skolen?
Spørs hvilket klassetrinn du mener på videregående det. Gikk helse- og oppvekst første videregående, helsefagarbeider andre videregående og påbygg siste året. 
 
Skal du stemme når det er stortingsvalg?
Ja. Må bruke stemmen min, men derimot hva jeg skal stemme aner jeg ikke! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. Usikker på hva du skal stemme? Prøv mange av de valgomatene som finnes, så får du et generelt svar 🙂

    2. Hei, hvis du ønsker å jobbe med mennesker i vanskelige situasjoner vil jeg anbefale deg å undersøke mer om sosialt arbeid (da får du yrkestittelen sosionom etter 3 år) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg