DETTE GJØR MEG GLAD

Ny uke, nye muligheter! Hva er vel ikke bedre enn å starte uka med positivitet og glede?! Jeg forteller ofte om mine nedturer i hverdagen her på bloggen, men prøver så langt det er mulig å skape en balanse mellom det positive og negative, for å vise at livet ikke er en dans på roser. Jeg føler ofte at innleggene mine går over til noe negativt, og at mye av det vonde jeg har opplevd og opplever, overdøver det gode. Noen ganger det viktig å huske på hvorfor livet er bra, og tenke over det gode i livet- for det finnes alltid!

15 TING SOM GJØR MEG GLAD

♥ Når jeg møter dere
Jeg er så takknemlig for alle dere som titter innom her, liker, kommenterer og deler mine innlegg. Dere motiverer meg og får meg til å ville prestere bedre og bedre. Ekstra glad blir jeg når dere kommer bort til meg, sier hei og vil ta bilde. Det er så hyggelig!

♥ Musikk
Om det går en dag uten at jeg hører på musikk føles livet veldig tomt og rart. Musikk gjør noe med humøret mitt og hjelper meg igjennom tunge perioder. I tillegg blir jeg veldig glad når jeg finner ny favorittsang som jeg kan spille på repeat om og om igjen!

Dyr
De som kjenner meg veit at jeg brenner veldig for dyr, særlig hunder! Selv har jeg to skjønne jenter som betyr mer for meg enn alt annet! Jeg elsker mine to lykkepiller- Milla og Michelle, og veit faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten. Milla har fylt 6 år nå, og Michelle 4år, og jeg håper jeg virkelig at jeg får nyte noen år til med dem!

♥ Shopping
Jeg liker å si “Shopping is my cardio”, ettersom jeg er svært glad i å shoppe og kunne gjerne gjort det dagen lang uten å bli sliten. Å bli eier av noen nye klesplagg, smykker, sko eller andre ting gjør meg så glad!

♥ Venner
Er det en noen jeg er avhengig av så er det vennene mine, og jeg er så takknemlig for hver og en av dem! Jeg har ikke bestandig hatt det så lett og fint på det sosiale, og det er nok derfor jeg setter så ekstra stor pris på vennene jeg har nå.

♥ Sommer
Sol, varme og lyse tider gjør meg så glad! Late dager på stranda med god mat, musikk og bading er livet altså- da er livet bra!

♥ Godteri
Det er ikke til å stikke under en stol at jeg er en skikkelig godteri-mums, og sjokolade er favoritten altså. Det kurerer det meste!

♥ At jeg har lært meg å klare meg, uansett hva!
Jeg har vært igjennom så mye på godt og vondt, men likevel har jeg kommet meg igjennom det på et bra måte. Og slik jeg ser det nå, er det en under faktisk.

♥ Å gjøre andre glade
Er det noe jeg brenner for så er det å hjelpe andre og gjøre de glade. Liten glede for andre=stor glede for meg.

♥Familien min
Nå er ikke familien min akkurat så stor, det føles hvert fall ikke sånn ut, men den lille familien jeg har verdsetter jeg uendelig høyt!

Rutiner
Aah, som jeg lengter etter rutiner! Det gjør virkelig noe med humøret, når man står opp, fikser seg og gjør noe meningsfylt ut av dagene sine. 

Oppleve nye steder
Er det noe jeg elsker så er det å oppleve nye steder. Jeg lever fortsatt på den Stockholm-turen til meg og Silje, og når jeg tenker tilbake på den sitter jeg med så mange fine minner! 

Å føle seg satt pris på
En kommentar eller en annen bekreftelse på at man gjør noe bra, tror jeg gjør noe med oss alle mennesker! Jeg blir hvert fall ekstra glad når andre forteller meg noe hyggelig.

Snille mennesker
Vi alle vil vel omgås snille og gode mennesker, det gjør hvert fall jeg. Mennesker som er snille, sprer glede og kjærlighet gjør meg så utrolig glad! 

♥ Sminke
En humørforandring kan lette komme fra da jeg står opp til sminka er på. Da føler jeg meg bra, noe som smitter over på mitt humør!

 

Hva gjør deg glad? 
 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg