ET ANNERLEDES ÅR

ET NYTT KAPITTEL STARTER.. 

Et annerledes år har startet, men det merkes ekstra godt i dag. Hadde jeg skulle gått på skole, ville jeg mest sannsynlig startet i dag. Det føles både rart, trist, men også utrolig bra. Jeg veit det var den rette avgjørelsen å ta fri år for min del. Jeg var nødt til å ta hensyn til min egen psykiske helse, og ikke minst så ser jeg ikke noe poeng i å starte på noe som helst studier når man ikke veit hva man ønsker. Dessuten er det en ting til som jeg ikke har fortalt dere, og det er at jeg er nødt til å ta opp igjen et par fag. Dette er noe jeg kommer til å snakke om den dagen jeg har bestemt meg for å starte opp med dette! 

Uansett så vil jeg egentlig bare stikke innom å ønske alle dere som starter på skolen i dag masse lykke til! Håper dere får et lærerikt år, med fullt av opplevelser. Vil også til slutt be dere om å inkludere alle, og om du ser noen alene så spør om de vil være med. Om ikke, så si i det minste hei og/eller gi et smil. Det kan bety så mye for mange! 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg