UKENS SPØRSMÅL #5


 

UKENS SPØRSMÅL #5- BLOGG, STUDIER, FREMTID.. 

Tjener du ikke noe på bloggen?? Det er vanskelig å få jobb idag, så du får bare søke og ikke være kresen!! Lykke til 🙂 
Per dags dato tjener jeg kun på affilatelinker og sponsorer, men det er ikke akkurat mye, så derfor må man ty til med å søke jobber. Men skal ikke legge skjul på at jeg skulle ønske jeg kunne leve av bloggen. Når det kommer til jobb og det å være kresen, så føler jeg meg ikke akkurat kresen. Men Hønefoss er et vanskelig sted å få jobb, og det søkes veldig mange stillinger som jeg ikke er kvalifisert til. Søker på det meste jeg kommer over, som kan passe meg. Skal prøve å ta opp igjen lappen som jeg sluttet på i fjor snart, så da kan jeg søke jobber andre steder også. 

Skal gå VG3 påbygg i år og det høres ut som noe av det er samme opplegg som hvor jeg skal gå. Har gått helse og oppvekst og barne-og ungdomsfag fra før. Er det en tung overgang?
Både ja og nei. Jeg gikk også helse- og oppvekst, men helsefagarbeider på VG2, og jeg opplevde å ha lengre skoledager og at det var en mye tyngre stoff med å gå påbygg. Dessuten var det rart å ha bare de “vanlige” fagene igjen, og ikke ha noen programfag ved siden av. Vi hadde jo som skrevet i det innlegget at vi hadde et valgfag, men det kan absolutt ikke sammenlignes med de programfagene som man har på helse. Jeg følte jeg fikk bedre karakterer av å gå helse, siden da var det ting jeg hadde mer interesse for. Mange av oppgavene våres i fellesfagene relatert til helse, og i tillegg hadde vi som sagt disse programfagene som gjorde ting lettere.

Hvor ser du deg selv om 10 år? (Mann? Barn? Osv)
Da er jeg 29, gift og har flere barn. Håper også vi er eier av et stort og fint hus, med takterrasse og badebasseng i hagen. Håper også at jeg er ferdigutdannet og lever godt av jobben min. 

Hvordan velger du klesstilen din? Får du inspirasjon fra noe sted? Eller bare kjøper du det du føler for?
Jeg velger klesstilen etter hva jeg føler for, altså hva jeg synes er fint og hva jeg føler meg komfortabel i. Føler ikke at jeg har noen spesiell stil, men at jeg kombinerer litt forskjellig av det jeg liker, og det er akkurat sånn jeg liker det. Jeg føler ikke behov for å følge noen trender, og kler meg i akkurat det jeg vil. 

Hvilken parfyme bruker du?
Bruker mange forskjellige, men favorittene akkurat nå er disse to som jeg kjøpte da jeg var i Stockholm.

Hva er det du må ha i løpet av en dag?
Mat, drikke, sminke søvn og masse kos med hundene mine. Et must er også å snakke med venner og familien min. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer

Siste innlegg