GODT OG VONDT PÅ SAMME TID

SÅNN FØLES DET AKKURAT NÅ.. 

I disse dager får venner og betjente svar på hva de skal gjøre med livet sitt de neste årene. Noen kommer inn på sitt førstevalg, mens andre kommer ikke på noe. Jeg er veldig glad på deres vegne, til de som har kommet inn- og håper at de som enda ikke har fått plass eller har kommet inn på et valg som står langt ned på lista kommer inn på det de ønsker.

Selv har jeg ikke søkt noe, noe som føles godt og vondt på samme tid. Jeg veit at det er det riktige valget for meg etter sånn som situasjonen er nå, men samtidig synes jeg det er litt trist. Misforstå meg rett… Jeg veit helt ærlig ikke hva det neste året vil bringe, det er det jo ingen som veit sånn heller. Men jeg skulle så gjerne ønske at jeg hadde et sted å gå til. Jeg klarer liksom ikke helt å nyte sommerferien ordentlig, fordi jeg veit ikke hvor mange dager jeg kommer til å sove lenge og ikke gjøre noe meningsfylt ut av dagene mine. Nå har jeg jo jeg akkurat vært på ferie og jeg har hatt noen fin fine dager med venner, men det kommer ikke til å bli det samme utover høsten kan jeg tenke meg. Prøver iherdig å søke jobber, så jeg håper etter hvert det dukker opp noe for meg. 

 

Hva skal du bruke det neste året på?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

9 kommentarer

Siste innlegg