UKENS SPØRSMÅL #3

UKENS SPØRSMÅL #3- STOCKHOLM, DATE, MOTE..

Hei. Skal til Stockholm neste uke, så lurte på hva ditt budskjedt var? Kos dere videre
Hei du! Hadde vel egentlig ikke noe budsjett på en måte. Men hotellet våres kosta rundt 4000kr, også brukte jeg nok 1500kr ettersom det var inkludert frokost på hotellet på mat og rundt 5000kr på shopping hvert fall. Er veldig usikker, men det er sånn cirka.

Om du var alene på en øy, langt borte, men kunne ta med deg èn ting, hva ville det vært.?
Dette spørsmålet er egentlig utrolig vanskelig å svare på. Men jeg tror det ville blitt masse vann. Mat kan jeg vel alltids finne meg på et måte vil jeg tro, men kanskje ikke så lett med rent vann? Så det må nok bli det altså, selv om jeg gjerne skulle hatt med meg både hundene mine, familien min, vennene mine og telefonen min for å ikke dø av ensomhet og angst.

Tre positive og tre negative sider med deg?
Nok et vanskelig spørsmål men… 
Positive: Stort hjerte som setter alltid andre foran meg selv, sterk (gir meg ikke før jeg får det til) og gir aldri opp om noe vanskelig skulle oppstå, og ærlig.
Negative: Snakker høyt, noen ganger for direkte og sta.

Yndlings farge og tall?
Rosa har alltid vært en favorittfarge hos meg. Pappa har flere ganger spurt meg om jeg ikke er ferdig med den rosa tida, og nei det er jeg ikke. Elsker alt som er rosa! Når det kommer til tall så er det 21, siden jeg er født 21.april. Sånn har det faktisk alltid vært, utrolig nok.

Hva er din ide av den perfekte date?
Nå kan ikke jeg akkurat huske om jeg har vært på en ordentlig date, men det er mye man kan gjøre for å få den perfekte date. Først og fremst er det viktig at det er med en person jeg har god kjemi med. Ingenting er jo verre enn en date med pinelig stillhet. Så det må være en person jeg kan snakke med i flere timer mens tiden bare går uten å tenke over det, mens man kan snakke og le, om alt og ingenting. 

Sånn klassisk å dra på kino og avslutte kvelden med middag ute virker utrolig koselig. Men enda mer koselig og romantisk er det om man lager maten sammen hjemme, ser på film og kan sitte i armkroken hans å bare kose seg til langt utpå natta.

Hva foretrekker du spise til frokost?


Trenger jeg å si noe mer? Frokosten på hotellet våres i Stockholm var helt fantastisk og det var så utrolig mye å velge mellom at man nesten ikke visste hva man skulle velge. Kunne gjerne tenke meg den samme frokostbufféen hver eneste dag.

Hytte på fjellet eller ved vannet?
Vannet helt klart. Jeg drømmer meg faktisk veldig bort om det. Å kunne våkne opp til vann, sol og varme hver dag hele sommeren hadde vært helt utrolig! Skulle gjerne hatt en fin terrasse med grill og greier med utsikt mot vannet også! 

Favoritt plagg atm?
Åååh, det er vanskelig spørsmål. Det ble mange innkjøp i Stockholm og jeg fikk mange nye favoritter. Men dette er nok mine topp tre altså for øyeblikket!

Elsker disse to kjolene, og den hvite lace up toppen i midten med min nye bomber jakke til.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?
 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT

7 kommentarer
    1. 1: er du kristen?
      2: kan du begynne å lage youtube videoer?
      3: hvor gikk du på videregående og hvilken linje?
      4: hva skal du gjøre til høsten?
      5: hva vil du utdanne deg som?
      6: hvilke hobbyer har du utenom bloggen?
      7: hvor ønsker du å bo når du blir voksen?
      8: når skal du ta lappen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg