NOK EN FIN DAG


 

GJENFORENT MED FAMILIE OG REVYKOS

Nok en fin og innholdsrik dag er over! Dagen startet med at jeg møtte min kjære kusine Tonje og datteren hennes Jenny Elisabeth rundt halv to. Vi dro en tur på cafe, før også fetteren min Stian kom en tur. Sammen gikk vi å tittet litt i butikker og koste oss i hverandres selskap. På vei hjem fikk jeg en telefon fra søsteren min som hadde vunnet revybilletter til Hønefossrevyen. Dessverre kunne hun ikke ta disse i bruk selv ettersom hun bor et stykke unna og hadde flere avtaler i morgen. Så heldig som jeg var, ga hun de til meg, så jeg kunne ta med meg noen venner. Revyen var sykt morsom og vi alle storkoste oss. Det har vært noen fine dager nå, og det føles så utrolig bra når livet ellers er vanskelig. Jeg er så takknemlig for gode venner!

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT

6 kommentarer

Siste innlegg