UKENS SPØRSMÅL #2


UKENS SPØRSMÅL #2- YOUTUBE, UTDANNING, DRØMMER..

Så fin blogg!! Synes det hadde vært veldig gøy om du lagde flere videoer, som for eksempel oppdatert sminkevideo, vlog og at du svarer på spørsmål! Vet at video av og til kan være en utfordring, spesielt om man ikke er vandt med det osv., men jeg tror det hadde vært veldig gøy for leserne dine! Man får på en måte følelsen av at man blir litt bedre kjent om du skjønner hva jeg mener hahah
Tusen takk, så hyggelig å høre! Og tusen takk for forslaget. Jeg har tenkt på det en stund, og for å være helt ærlig synes jeg det er litt “skummelt”, ikke for at andre skal høre på meg nødvendigvis, men mer fordi det å snakke til et kamera føles veldig rart, og jeg synes det er vanskelig siden jeg ikke er noe flink på dette med å redigere videoer. Men om dette er av interesse for flere kan jeg selvfølgelig forsøke å få det til. Om du vil abonnere på kanalen min eller se mine tidligere videoer kan du trykke her. Har blant annet lagt ut sminkevideo, innkjøpsvideo og room tour.

Hei Ann Helen. Du gikk påbygg dette året, og jeg har søkt påbygg til høsten. Har du noen tips til hvordan jeg kan fullføre med gode karakterer?
Jeg er kanskje ikke den rette personen å spørre, ettersom dette året har vært veldig vanskelig for min del med tanke på rettsak og andre ting jeg har vært igjennom. Dette har gått utover konsentrasjonen min på skolen, og utgjort at jeg ikke har fått så gode karakterer som jeg håpet. Men mine venninnene har hatt veldig bra karakterer hele året, og det jeg tror skal til for å få til det, er å være fokusert, gjøre alt av oppgaver og notere, lese godt til alle prøver, tentamener og eksamener. Tenkte jeg kunne skrive et eget innlegg om hvordan dette året har vært og hva som er viktig å tenke på, slik jeg også har gjort de tidligere årene.
 
Hvis du fikk oppfylt ett eneste ønske, hva hadde det blitt?
Vi har vel alle våre drømmer som vi ønsker å få oppfylt, noen ønsker å vinne i lotto, hoppe i fallskjerm, oppleve et nytt land eller andre ting. En av mine er å bli toppblogger. Samtidig er det ting som jeg føler er mye viktig for meg som jeg skulle ønske ble oppfylt, blant annet skulle jeg ønske at jeg hadde vært foruten å oppleve de hendelsene, som utgjorde rettsaken jeg har vært igjennom. Men jeg skulle også gjerne ønske at både storebror, bestemor og oldemor var blant oss- så det er nok dette valget mitt faller på.
 

 

 
Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?
 
 
 
 
5 kommentarer
    1. 1. Om du var alene på en øy, langt borte, men kunne ta med deg èn ting, hva ville det vært.?
      2. Tre positive og tre negative sider med deg?
      3. Yndligs farge og tall?
      4. Hva er din ide av den perfekte date?
      5. Hva foretrekker du spise til frokost?
      6. Hytte på fjellet eller ved vannet?
      7. Favoritt plagg atm?
      8. Hvor ser du deg selv om 10 år? (Mann? Barn? Osv)
      9. Hvordan velger du klesstilen din? Får du inspirasjon fra noe sted? Eller bare kjøper du det du føler for?
      10. Hvilken parfyme bruker du?
      11. Hva er det du må ha i løpet av en dag?
      12. Ting du bruker mye penger på?
      13. Første ting du legger merke til ved det motsatte kjønn?
      14. Favoritt kjøpesenter?
      15. Hvem ut av hvilken som helst person, skulle du ha likt å ha som middagsgjest?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg