HVOR HAR TIDEN BLITT AV?



GODGJENGEN ER 4 ÅR!!

Hvor har tiden blitt av? I går var det hele 4 år siden Happy fødte de fem fineste “valpene” jeg veit om. De er jo ikke akkurat valper lenger, men for meg vil dem alltid være mine skjønne små “valper”. De har vokst seg store og blitt fem herlige hunder med en så utrolig god personlighet. Michelle bor hos meg, og per dags dato er det kun broren hennes Timmy vi møter en sjeldent gang, når vi er ute å går tur dessverre, men de tre andre guttene er også aldeles nydelige og jeg savner de så mye, alle sammen!

Det er vanskelig å tro at denne herlige gjengen har blitt et år eldre, for jeg synes ikke det er så lenge siden jeg var med å tok imot tre av dem.

 

Gratulerer så mye med dagen Odin, Chevy, Timmy og Bamse. En spesiell gratulasjon til min lykkepille- Michelle! Elsker deg gullet♥

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT

 

5 kommentarer

Siste innlegg