EN DAG FYLT MED LATTER OG GLEDE


 

KONSERT MED MORGAN SULELE

Det er midtsommer-dager i Hønefoss nå, og i den anledning var det arrangert konsert med Morgan Sulele. Selvfølgelig måtte vi møte opp, jeg og flere av vennene mine. Gårsdagen ble bedre enn jeg først antok- ikke at jeg hadde så mange tanker rundt dagen, men at det skulle bli en så bra dag så jeg ikke for meg, og det er nok fordi den siste uken ikke har vært så veldig bra. Konserten var utrolig bra, og jeg sang med på full hals, haha! Ikke at det er så særlig pent, men man må jo bare synge med, med den stemmen man har. Etter konserten fikk vi ta bilde med han, og mine barnslige sider kom fram. Endte opp med autografen hans på toalettmappa mi. Hva gjør man når man ikke har noe annet å få autograf på? Haha!

Hilda og jeg møtte opp i god tid for å få bra plasser!

Tenk å være kjent da? Haugevis med folk som er ville etter deg! Hvor gøy hadde det ikke vært?

Etter konserten dro vi på Cafe Clint å spiste litt, før vi gikk for å se litt i butikker. Med meg hjem ble en bikinitopp, pysjshorts og et hårbånd. Ikke at det ble så mange innkjøp, men jeg viser det mer enn gjerne i eget innlegg om det er ønskelig?

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg