FERDIG MED 13 ÅRS SKOLEGANG

ETTER 13 ÅR PÅ SKOLEBENKEN..

Da jeg startet på skolen i 2004 vite jeg lite om hva fremtiden ville bringe. Jeg visste ikke engang hvor mange år på skole jeg skulle gå eller at jeg måtte velge en retning etter ungdomsskolen. Jeg hadde nok mange tanker om hva jeg ville bli, men ikke noe om hva jeg måtte gjøre for å komme meg til dette målet. Nå 13år senere står jeg her med studiekompetanse og har fullført alle disse årene på skole.

Jeg er så utrolig stolt over meg selv og det jeg har fått til. Jeg har opplevd så mye både på godt og vondt disse årene, som har ødelagt mye for meg. Men allikevel har jeg stått på hardt for å få dette til! Nå er nok et kapittel avsluttet, og jeg er klar for å se hva de neste årene vil bringe. Jobbsøking står for tur, og jeg satser på at det vil dukke opp en til meg snart.

Tusen takk til alle som har bidratt til mitt beste år på skolen. Mangler bilde med både Stian og Silje, men de er også to av de som har vært med på å gjøre dette året bra. Jeg er så takknemlig♥ Det har vært flere ganger jeg bare har hatt lyst til å gi opp, og droppe ut fra skolen, men takke være dere har jeg klart dette året!

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg