MUNTLIG EKSAMEN

TREKK I MUNTLIG EKSAMEN

I dag hadde vi trekk til muntlig eksamen. Det er en selvfølge at vi påbyggelever kommer opp, så det kom ikke akkurat som et sjokk. Jeg krysset alt for å komme opp i matte, men flaksen var ikke på min side i dag akkurat. Kom opp i naturfag, noe jeg overhode ikke ønsket. Så nå må jeg forberede meg så godt jeg kan i ALLE kapitelene de neste dagene, før jeg får vite hva temaet 45 minutter før eksamen. Angsten har vært med ekstra sterk i dag, bare tanken på at jeg får vite temaet 45 min før og ikke 24 timer før, gjør meg dårlig. Krysser alt for at dette skal gå bra, selv om jeg har veldig liten tro på at det skal gå bra nå. I skrivende stund sitter jeg på biblioteket med Anita å øver. Hun er litt heldigere å kom opp i norsk, og får hvert fall vite temaet 24 timer før, som gjør det lettere å forberede seg.

Kom dere opp i muntlig eksamen? I så fall hvilket fag?

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#skole #eksamen #eksamenstrekk

8 kommentarer

Siste innlegg