JEG HAR UNNGÅTT DET



PRAY FOR LONDON

Nok et terrorangrep er inntruffet, og det gjør meg så forbanna og ikke minst trist. Jeg har virkelig ikke ord, verden er så urettferdig! Uskyldige mennesker blir skadet og drept.. Jeg har prøvd å unngå det hele, hver gang, rett og slett fordi jeg er så utrolig redd. For et kan like gjerne skje oss..

Jeg er så lei meg på vegne av London, alle som er berørt, skadet og må lide fordi enkelte mennesker har det så sterkt behov for å gjøre andre vondt. Det gjør vondt å se andre måtte leve og være berørt av en slik situasjon. Varme og gode tanker til London

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#pray #prayforlondon #London #terrorangrep #terror

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg