5 TING JEG VIL GJØRE I JUNI

Ny måned er i gang, med mange nye opplevelser, planer og mål for måneden står for tur. Juni blir nok ikke fullt så innholdsrik som Mai, og nettopp derfor prøver jeg å lage en oversikt på hva som skal skje og hva jeg kan glede meg over.

WELCOME JUNE

Tilbringe mye tid med venner
Allerede i dag har jeg vært en tur til Sandvika med noen venner, og i kveld kommer en kompis på besøk. Og slik håper jeg det fortsetter hele måneden. Det er kun to måneder til vi går hver våres vei, eller hvert fall vennene mine og derfor vil jeg tilbringe mest mulig tid med dem før de flytter og er for opptatt med studier. Så glad på deres vegne, men herregud så trist det blir! Jeg håper også at mange av disse dagene vil være på stranda med bading, grilling og mye latter!

Skrive enda flere og bedre blogginnlegg
Dette er noe jeg hele tiden vil bli bedre på, og juni er intet unntak. Mai følte jeg var en veldig god måned, med mange fine og innholdsrike innlegg, det så hvert fall sånn ut på leserantallet, så jeg håper det forblir denne måneden også.

Pappa kommer endelig hjem
Jeg har ikke fortalt så mye om det på bloggen, men pappa har faktisk vært borte hele mai måned. Han har vært på rehabilitering hvor han har trent, vært aktiv, og møtt mange nye mennesker. Om noen dager kommer han endelig hjem igjen, og dere kan tro jeg gleder meg!

♥  Male ferdig soverommet mitt
Det er vel på tide nå, eller? Jeg har så lite energi og overskudd til å male om dagen, og sånn at det vært i lang tid. Men denne måneden skal det blir ferdig, en gang for alle!

Skoleavslutning
Om to uker er jeg ferdig med 13-års skolegang, og dette skal “feires” med skoleavslutning på byscenen i Hønefoss. Kjenner jeg både gleder meg og gruer meg til det!

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#juni #måned #hverdag #hverdagsgleder

10 kommentarer

Siste innlegg