HELGENS FLAUSE


Foto: Landstreff Lillehammer

“Anita, jeg får det ikke til. Jeg er for feit”, sier jeg spøkefullt. “Kom igjen, vi heier på deg”, sier henne, Silje og alle andre som stod rundt. “Jaja, dette skal jeg vel klare til slutt. Jeg må ikke gi meg nå, for det er drit kleint å trekke seg egentlig”, tenkte jeg. Og i det jeg tok meg til motet og skulle prøve å hoppe på for tredje gang, hoppet jeg over hele rodeooksen og datt rett ned. Altså jeg veit ikke hvem som fikk trent lattermusklene sine mest, men Anita var ikke akkurat langt unna av å tisse på seg. Hva jeg skulle tenke der jeg lå visste jeg ikke, kjempeflaut var det, men både jeg og alle rundt kunne ikke noe annet enn å le av det hele.

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#landstreff #Lillehammer #landstrefflillehammer #lhmr #rodeookse #humor

8 kommentarer

Siste innlegg