OPPMERKSOMHETSSYKE FAEN

DU ER SÅ JÆVLA OPPMERKSOMHETTSYK..

Gjennom mine år som blogger har jeg fått ulike kommentarer, både fine og mindre fine kommentarer, når det gjelder hva jeg deler og hvordan jeg utgir meg på bloggen. Jeg prøver hele tiden å være meg selv 100%, og dele ting som skjer i mitt liv på en ærlig måte. Det er mange bloggere som får alt til å virke så fint og perfekt, og jeg ønsker å være en av de få til å vise sannheten om livet, og at det er alt annet en perfekt for mange. Jeg har opplevd mer enn de fleste på min alder når det gjelder nedturer, og opplevd ting som mennesker på min alder ikke skal oppleve.

Stadig får jeg kommentarer på hvor oppmerksomhetssyk jeg er, og for min del handler det ikke om oppmerksomheten et innlegg kan få. Det handler om å få ting opp og fram i lyset. Per dags dato blir jeg ikke betalt for antall klikk på bloggen, og jeg tjener ingenting i form av penger på å få masse oppmerksomhet på innleggene mine. Men det jeg tjener på, er det jeg brenner for- nemlig å hjelpe andre. Det er viktig for meg å vise andre hva det virkelige livet innebærer, vise at det er mange som sliter og at man skal vise mer empati til andre rundt seg. Det er viktig for meg å skrive om tabubelagte temaer og det ingen skriver om. For det er nemlig sånn at det er mange som sliter der ute, og jeg vil mer enn gjerne hjelpe til der jeg kan. Så nei jeg er overhode ikke oppmerksomhetssyk, men som skrevet, ting må opp og frem i lyset faktisk. Dette er min personlige dagbok, som jeg lar dere komme innpå- og det er derfor mitt valg om hva som skal deles og ikke. Er ikke dette av interesse er det bare å krysse igjen siden- enkelt og greit!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#oppmerksomhetssyk #oppmerksomhet #personlig #samfunn

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg