ALT OM BURSDAGEN MIN

MY BIRTDAY IN PICTURE

Hei fra en et år eldre gammel frøken. Først må jeg bare si tusen hjertelig takk for alle fine gratulasjoner på dagen min. Jeg setter så utrolig stor pris på hver og en av dere som både leser, bloggen min, men også dere som legger igjen så fine gratulasjoner og kommentarer. Dere er fantastiske ♥

Herregud som tiden flyr altså, nå er jeg faktisk halvveis til 38år, eller som pappa sa at til neste år er jeg 1/3 til 60år. Selv om 19år ikke er noen spesiell alder, så er det allikevel koselig å feire det, og fin feiring ble det også! Klokka seks kom de første gjestene. Det ble servering av taco, dessert og pakket om pakkene i full hastverk med musikk i bakgrunnen. Klokka åtte kom det flere gjester, og det var duket for en skikkelig fest. Jeg hadde det så koselig, og jeg håper virkelig at gjestene hadde det minst like bra som meg! Rundt klokka tolv dro vi på byen. Det ble mye stress egentlig, men allikevel klarte jeg å kose meg med fine mennesker.

 

 

 

–  Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#bursdag #bursdagsfeiring #kjærlighet #venner #hverdag

6 kommentarer

Siste innlegg