BIRTHDAY GIRL

 

HAPPY BIRTHDAY TO ME

I går våknet jeg opp til kake på senga og flagget hengende ute allerede klokka seks i sola som skinte. Selv om dagen startet bra, fortsatte det ikke slik. Jeg klarte nemlig å glemme den nye fine capsen min og lipglossen min på bussen. Susete, jeg? Nei du tuller.. Haha, hva jeg klarer altså!  Videre har jeg blitt møtt av mange gratulasjoner og bursdagssang av klassen. Da skolen var ferdig var det tid for å handle inn til kvelden. Det innebåret i å måtte bære på en svært tung sekk sammen med 8 bæreposer og vesker. Fy søren så tungt det var og dere skulle virkelig ha sett det altså, jeg så svært dum ut der jeg gikk!

Det ble en fin feiring og jeg håper gjestene koste seg like mye som jeg gjorde. Har så mye annet å fortelle, samt haugevis av bilder å vise, men jeg kjenner meg så utrolig sliten og søvnig nå at jeg tenkte å gjøre det i morgen i stede. Håper dere alle har det bra, kos dere videre ♥

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#bursdag #bursdagsfeiring #hverdag

10 kommentarer

Siste innlegg